Jediný komplexní kurz, jak si vytvořit z LinkedIn trvalý zdroj svých nových zákazníků B2B i B2C, u nás. 

On-line Akademie
LinkedIn PRO BYZNYS

Naučíte se cíleně propojovat se svými potenciálními zákazníky (B2B i B2C) a přeměňovat je na skutečné zákazníky tam, kde jsou. Na LinkedIn – celosvětově nejúspěšnější síti pro byznys. 

Studium kurzu můžete začít IHNED po přihlášení.


On-line Akademie LinkedIn pro byznys

Kurz pro podnikatele, obchodníky, poradce, makléře, majitele a šéfy firem, markeťáky..., kteří chtějí získat více zákazníků (B2B i B2C), než kolik jim jejich současná prodejní marketingová strategie přináší.

  • Vytvoříte si svou vlastní a funkční strategii, jak získávat na LinkedIn nové zákazníky, ke kterým se jinde a jinak nedostanete.
  • Naučíte se, jak se prezentovat (jako firma či jednotlivec) a budovat si na LinkedIn osobní či firemní značku.
  • Získáte praktické a funkční postupy, jak se na LinkedIn CÍLENĚ propojovat se správnými lidmi – potenciálními zákazníky, rozhodovateli ve firmách. Jak je oslovitpřeměnit ve skutečné zákazníky.
  • Pochopíte, jak na LinkedIn získat další obrat, zisk, výdělek, který zatím necháváte ležet ladem.

Nebudete potřebovat žádný LinkedIn Prémiový účet ani placenou reklamu. Nový byznys získáte jen díky tomu, že se naučíte naplno využívat LinkedIn Basic účet, který je zdarma.

Kurz je postaven na úspěšné LinkedIn strategii: AMBASADORINGU

Obsah kurzu a jednotlivých lekcí 

Získáte praktické a úspěšně ověřené postupy a návody. Budeme postupovat krok za krokem. V každé lekci spolu nejprve společně promyslíme strategii a pak si vše ukážeme a vyzkoušíme přímo v prostředí LinkedIn. Lekce a kroky na sebe promyšleně navazují. Na konci cesty vám začne LinkedIn generovat nový byznys

1. LEKCE: Váš cíl a vaše strategie na LinkedIn

Linked Akademie kurz

Nadefinujete si co nejpřesnější cíl a zvolíte tu správnou strategii právě pro váš byznys. Tím uděláte ten nejdůležitější krok k vašemu úspěchu na LinkedIn. Na něm postavíme všechny další kroky. Díky svému cíli a strategii ušetříte čas a energii a získáte výsledky mnohem rychleji.

  • Krok 1: Jak na LinkedIn – principy fungování LinkedIn pro byznys
  • Krok 2: S kým se budete propojovat a komunikovat, kdo je váš potenciální zákazník – definice vaší cílové skupiny
  • Krok 3: Co o sobě budete prezentovat – definice vašeho byznysu, služby, produktu
  • Krok 4: V čem je vaše konkurenční výhoda, váš přínos a užitek pro zákazníka – definice pilířů vaší strategie
  • Krok 5: Jaké nástroje a funkce LinkedIn budete používat vzhledem k vašemu byznysu a cílové skupině – definice vaší LinkedIn strategie

Pracovní materiály: Získáte pracovní listy s návodnými otázkami k definování vaší cílové skupiny, vás a vašeho byznysu k vytvoření vaší vlastní LinkedIn strategie.

2. LEKCE: Vaše excelentní prezentace na LinkedIn

Linked Akademie kurz

Prostřednictvím svého osobního LinkedIn profilu (a firemní stránky na LinkedIn, je-li součástí vaší strategie) o sobě dáváte vědět svým potenciálním zákazníkům. Umožňujete jim poznat vás, vaši odbornost a váš možný přínos a užitek pro ně. Zde vzniká první dojem, první rozhodnutí ANO – NE, které zásadně ovivňuje, zda nakonec získáte nový byznys. Nemůže vás tedy reprezentovat jiný LinkedIn profil, než-li excelentní. A takový společně krok za krokem vytvoříme.

  • Krok 1: Jaké informace má váš profil (stránka) obsahovat, jak je formulovat – příprava tvorby excelentního LinkedIn profilu
  • Krok 2: Jaký význam mají jednotlivé části LinkedIn profilu (LinkedIn firemní stránky), jaké informace mají obsahovat – strategický pohled na LinkedIn profil (firemní stránku)
  • Krok 3: Krok za krokem – jak, kde a co změnit, vložit, nastavit, jak přidat chybějící části do profilu – praktická editace (tvorba) vašeho profilu (stránky) přímo v prostředí LinkedIn
  • Krok 4: Propojení osobního profilu a firemní stránky, úprava url, veřejný symbol vašeho profilu, další jazykové verze, statistiky návštěvnosti profilu, zobrazení ve vyhledávání – další praktické tipy a triky přímo v prostředí LinkedIn
  • Krok 5: Zabezpečení vašeho LinkedIn účtu, nastavení komunikace a notifikací, další administrace firemní stránky – nastavení vašeho LinkedIn účtu 

Pracovní materiály: Získáte pracovní listy s návodnými otázkami k výběru a formulaci těch správných informací do vašeho profilu (firemní stránky), ukázky excelentních LinkedIn profilů a firemních stránek.

3. LEKCE: Velká a kvalitní síť vašich potenciálních zákazníků

Linked Akademie kurz

Ohromnou výhodou LinkedIn je, že zde můžete CÍLENĚ najít své potenciální zákazníky – ty správné lidi na správných pozicích ve správných firmách – a propojit se s nimi. Pak už jen uděláte pár dalších kroků a přeměníte je ve skutečné zákazníky. V této lekci vás povedu krok za krokem k vytvoření velké a kvalitní sítě spojení – vašich budoucích zákazníků.

  • Krok 1: Proč potřebujete velkou a kvalitní síť spojení, proč a jak začít s lidmi, na které už máte kontakt – Princip „Sněhové koule“ 
  • Krok 2: Jak zněkolikanásobit velikost vaší sítě na pár kliknutí – Postup krok za krokem k rychlému vytvoření sítě až 1.000+ relevantních spojení na LinkedIn
  • Krok 3: Jak najít a oslovit lidi, které ještě neznáte a kteří patří do vaší cílové skupiny – Základní a pokročilé vyhledávání (Boolean Search, X-Ray Search) na LinkedIn
  • Krok 4: Jak požádat o spojení, abyste dosáhli 80% úspěšnosti přijetí – Principy efektivního oslovování a propojování na LinkedIn
  • Krok 5: Pokud je součástí vaší strategie firemní stránka, pak potřebujete také získat „sledující“ – Jak získávat followers firemní stránky

Pracovní materiály: Získáte screenshoty s postupy vyhledávání, příklady zpráv – žádostí o spojení.

4. LEKCE: Budování značky na LinkedIn, komunikace a práce s obsahem

Linked Akademie kurz

Předpokladem uzavření každého obchodu je vybudování vztahu a získávání důvěry. A právě to vám LinkedIn umožňuje dělat cíleně a efektivně. Hlavními nástroji jsou komunikace a kvalitní obsah. V této lekci se naučíte, jak pravidelně komunikovat, jaký obsah kde a jak zveřejňovat, i to, jak si vyhodnocovat jeho úspěšnost.

  • Krok 1: Jak se do komunikace a obsahu vůbec pustit – Principy budování osobní a(nebo) firemní značky a komunikace na LinkedIn
  • Krok 2: O čem psát, mluvit, jaké formáty používat, co sdělovat komu a proč, kde čerpat, kdy a jak často publikovat – Tvorba obsahové strategie na LinkedIn
  • Krok 3: Jak vytvářet různé tipy příspěvků (text, obrázky, videa, články), jak postovat, jaké osobní zprávy posílat – Vytváření a publikování obsahu v praxi na LinkedIn
  • Krok 4: Jak mít velký dosah, jak získat reakce publika, jak dostat svůj obsah za hranice své sítě či skupiny followers, jakým chybám se vyhnout – Praktické tipy na zvýšení dosahu příspěvků a reaktivity publika
  • Krok 5: Jak zjistit, co funguje, na co se zaměřit, od čeho upustit – Vyhodnocování úspěšnosti komunikace

Pracovní materiály: Získáte pracovní listy a tabulku, které vám pomohou vytvořit si obsahovou strategii na LinkedIn, ukázky různých forem příspěvků z různých oborů a oblastí a příklady individuální komunikace pomocí osobních zpráv.

5. LEKCE: Přeměna spojení v zákazníky

Linked Akademie kurz

Všechny předchozí lekce a kroky míří právě k tomuto cíli – získávat na LinkedIn nové zákazníky. V této lekci si ukážeme, jak sklízet vše, co jste doposud do LinkedIn investovali. Osvojíte si několik prodejních strategií, se kterými přeměníte svá LinkedIn spojení (a followers) v leady a v zákazníky. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech.

  • Krok 1: Jak na LinkedIn prodávat a jak naopak vůbec ne – Principy akvizice a prodeje na LinkedIn
  • Krok 2: Jak identifikovat kvalitní lead, jak ho kontaktovat a oslovit a konvertovat ve schůzku – LinkedIn strategie pro přímý prodej (B2B i B2C)
  • Krok 3: Jak zapojit aktivity na LinkedIn do svého on-line prodeje – LinkedIn strategie pro on-line prodej 
  • Krok 4: Proč si založit LinkedIn skupinu, jak ji vést a spravovat a jak ji prodejně vytěžovat – LinkedIn skupiny jako „zlatý důl“ na LinkedIn 
  • Krok 5: Čím a jak začnete přitahovat poptávky, které za vámi budou přicházet z LinkedIn samy – Strategie přitahování poptávek z LinkedIn

Pracovní materiály: Získáte příklady prodejních strategií, ukázky prodejních příspěvků a osobních zpráv se žádostí o schůzku nebo telefonát a příklady funkčních LinkedIn skupin.

V průběhu kurzu vás navíc podpoří:

PRACOVNÍ MATERIÁLY A ÚKOLY


V každé lekci dostanete pracovní materiály – pracovní listy, ukázky, příklady, formuláře...

Každý krok pak bude obsahovat PRAKTICKÉ ÚKOLY.

SPLNĚNÍ ÚKOLU jednoho kroku vám OTEVŘE DALŠÍ KROK (LEKCI).

A navíc BONUSY:

PRAVIDELNÝ WEBINÁŘ



1 x za 6 týdnů proběhne v členské sekci kurzu ŽIVÝ webinář.

Na webináři v reálném čase odpovím na vaše otázky a znovu vám ukáži postupy, které budete potřebovat zopakovat a dovysvětlit.


Představím vám aktuální LinkedIn novinky a ukáži vám, jak je přidat do své strategie a jak s nimi prakticky pracovat.


Webinář budete mít k dispozici i po jeho skončení ve formě záznamu.

SEDM BONUSOVÝCH VIDEÍ

1. Jak používat LinkedIn mobilní aplikaci autorka: Jana Bártíková
2. Tipy a triky, jak obejít (legálně) některé limity LinkedIn Basic účtu
autorka: Jana Bártíková
3. Nahlédnutí pod pokličku prémiového účtů LinkedIn Sales Navigator
autor: Tomáš Burda, lektor a konzultant LinkedIn pro obchodníky a prodejní týmy
4. Placená reklama na LinkedIn – jak funguje a kdy se vyplatí
autor: Václav Krajňák, odborník na digitální marketing a automatizaci
5. Pravidla úspěšného networkingu v on-line i off-line světě
autor: Vít Prokůpek, odborník na psychologii ovlivňování
6. Tři principy pro dobrý prodejní text, nejen na LinkedIn
autorka Radka Legerska, LinkedIn obsahový stratég, copywriterka, lektorka
7. LinkedIn jako strategický obchodní kanál
autor Kryštof Kopecký, lektor a konzultant LinkedIn pro firmy a podnikatele

LEKTORKA KURZU

Jana Bártíková

Zakladatelka Linked Akademie, konzultant a mentor LinkedIn pro byznys
Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka jsem vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu.
Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3 000 účastníků.

Jak bude kurz probíhat

  • Kurz můžete začít procházet OKAMŽITĚ po uhrazení platby, kdy vám dorazí přístupové údaje
  • Kurz tvoří ho 5 lekcí, bonusy a pravidelný webinář (1x za 6 týdnů)
  • Lekce a jejich kroky se vám budou odkrývat postupně: když dokončíte úkoly předchozí lekce (kroku), otevře se vám další
  • Po otevření vám lekce zůstane přístupná už po celou dobu trvání kurzu
  • Pro studium si nemusíte rezervovat žádný konkrétní čas. Věnujete se kurzu, lekcím, úkolům v čase, který vám vyhovuje. Kurz máte přístupný 24/7.
  • Každá lekce je rozdělena do 5 kroků, které tvoří vždy video + úkoly + pracovní materiály 
  • Obsahem každé lekce je strategie + ukázky, příklady + nastavování, vytváření, aktivita přímo na vašem LinkedIn účtu
  • Videa jsou názorná – klikání krok za krokem, nastavování, vysvětlování v prostředí LinkedIn 
  • Přístup ke všem lekcím budete mít po dobu jednoho roku

CENA KURZU Akademie LinkedIn pro byznys:

KURZ OBSAHUJE

5 lekcí kurzu (více než 25 videí)

Úkoly a pracovní materiály

7 bonusových videí

Pravidelný webinář (1x za 6 týdnů)

Přístup do kurzu po dobu 1 roku


Původní cena kurzu: 4.975 Kč (199 Eur)

Dočasně snížena na: 2.975 Kč (119 Eur)

Uvedená cena je bez DPH

REFERENCE

Nejpřínosnější bylo v kurzu prozření, tzn. návod a motivace, jak překročit vlastní stín a začít komunikovat na online síti. Samozřejmě v kombinaci s technickými dovednostmi a triky, jak vůbec uživatelsky zvládnout prostředí LinkedIn. Toho, co jsem se naučil je hodně, od správného profilu až po techniku, jak napsat příspěvek se vším, co k tomu patří pro jeho úspěšnost v síti.
Online forma kurzu byla naprosto vyhovující. Mohl jsem si zvolit kdy si lekci udělám, kdy zpracují výstupy apod. Myslím, že pro úspěšnost celého kurzu bylo zcela zásadní dostávat zpětnou vazbu ve skupině, jak od lektora, tak i od účastníků.
A výsledek?: Podařilo se mi rozšířit síť. Publikované příspěvky mají docela ohlas. A hlavně mám už pár týdnů po Akademii první schůzky z LinkedIn.
Myslím, že by tento kurz měl absolvovat každý, kdo na síti LinkedIn chce být. Každopádně je to z mého pohledu naprosto nutné pro všechny, kteří chtějí získávat obchodní kontakty, protože v dnešní době kanály typu email, telefonování, zasílání marketingového materiálu poštou moc úspěchu nepřinese.
Jakub MyškaManažerské & výrobní procesy, Realizace úspor, Produktivita, Konzultace, Školení, Štíhlá výroba a kultura, Průmyslu 4.0, https://www.linkedin.com/in/jakubmyska//
V kurzu jsem získal informace, které jsou nutné pro nastavení profilu až po všeobecné informace o funkci LinkedIn. Velmi přínosná byla uzavřená LinkedIn skupina. Díky ní člověk vidí, že řeší velice podobné problémy jako ostatní.
Velice oceňuji excelentní komunikaci lektorky. Žádná otázka nezůstala nezodpovězena. Tahle interaktivní část byla super a bavila mě.
Brzy po absolvování kurzu už vidím první výsledky: Proběhlo již několik schůzek a zajímavých callů.
Kurz bych doporučil všem, kdo chtějí s LinkedIn začít, nebo všem, kteří se ho chtějí naučit lépe používat a objevit jeho skrytý potenciál, který je bezesporu obrovský. LinkedIn je nástroj, který bude v businessu čím dál víc standardem. Kdo bude umět LinkedIn efektivně využívat má větší šanci uspět.
Luděk SkyvaZakladatel investičního fondu Quantical, Konzultant pro alternativní investice, Business Developer, Opční obchodník, , https://www.linkedin.com/in/ludekskyva/
Absolvovala som kurz Akademie LinkedIn pro byznys u Janky Bartíkovej. Kurz mal presnú štruktúru a postupnosť krokov, ktoré na seba nadväzovali. Celý kurz bol veľmi dobre spracovaný, okrem teoretických informácií sa hlavne zameriaval na praktické spracovanie priamo v LinkedIn. Ja som bola úplný začiatočník na LinkedIn, takže všetky informácie a doporučenia Janky pre mňa boli nové a užitočných informácií bolo veľa. Vďaka Janke som si vytvorila profil, postupne si budujem sieť a verím, že firemná stránka priláka aj našich zákazníkov. Kurz doporučujem pre všetkých, ktorý chcú mať vytvorený kvalitný profil a chcú premeniť kontakty na zákazníkov. Ďakujem pekne za cenné informácie a pokračuj Janka ďalej vo svojej prínosnej práci s takou chuťou a odhodlanosťou ako doteraz.
Andrea MarkovičováKoordinujem, usmerňujem činnosti, ľudí v stavebnej firme, PR- komunikujem s verejnosťou prostredníctvom sociálnych sietí, https://www.linkedin.com/in/andreamarkovicova/
U Jany jsem absolvovala kurz Akademie LinkedIn pro byznys. Na kurz jsem se přihlásila, protože v LinkedIn vidím velký potenciál v navazování a budování vztahů osobních i byznysových. Největší přínos pro mě je ve získání dovedností, jak LinkedIn využít na maximum, jaké jsou jeho funkcionality. Profil na LinkedIn mám čtyři roky a teprve nyní, díky Janě, vím, jak ho udělat excelentním, tak aby přitahoval správná spojení a měl ten správný efekt. Jana mě naučila přemýšlet v těch správných souvislostech. Přestala jsem se schovávat za značku, ale stala jsem se sama značkou a skutečným ambasadorem. Kurz teprve skončil, ale už teď vidím nárůst návštěvnosti svého profilu a pozvání k propojení od lidí, které jsou mojí cílovou skupinou. Kurz doporučuji všem, kteří chtějí využívat potenciál LinkedIn naplno a být ambasadorem, ať už sebe, jako značky nebo společnosti, kterou zastupujete. U Jany jste v těch nejlepších rukou.
Martina ŠuhajováPrůvodkyně životem v rovnováze, Relaxační terapeutka, Konzultantka Balance konceptu, Praktik metody Access Bars, https://www.linkedin.com/in/martinasuhajova/
Předevěím oceňuji zacílení kurzu "pro byznys". Díky tomu jsem se nemusela "zdržovat" lekcemi vhodnými pro head huntery apod. Stejně tak rozdělení na B2B a B2C v každé lekci. Velmi mi pomohlo, že jsem byla "donucena" vše zformulovat písemně. Nesmírně přínosná je okamžitá zpětná vazba od Jany Bártíkové a také od ostatních členů pracovní skupiny. A v neposlední řadě to, že se pracuje od začátku "naostro" přímo v prostředí LinkedIn.
Přes LinkedIn jsem během pár týdnů seznámila s velice zajímavými lidi, se kterými jsem navázala těsnější kontakt a spolupráci. S těmito lidmi bych se pravděpodobně jinak nikdy v životě nepotkala.
Kdo LinkedIn nezná, toho kurz naučí od základů vše podstatné. Je to lepší než si začít budovat profil svůj či firemní sám, udělat ho špatně a pak ho opravovat. Ti, kdo LinkedIn již používají, v něm pravděpodobně najdou spoustu nových informací a korekcí pro svoji dosavadní činnost.
Andrea CejnarováPoradce pro Průmysl 4.0, Odborník na B2B marketing, Novinář a publisher, Lektor, https://www.linkedin.com/in/andreacejnarova/
Po absolvování kurzu nejenže konečně chápu potenciál LinkedIn, ale jsem schopna mnohem lépe využívat jeho nástrojů k propagaci naší značky.Naučila jsem se, jak důležité je mít vyladěný profil, od ukončení kurzu mě sami oslovují lidé a žádají o spojení. Už vím, jak propojit svůj osobní profil s profilem firmy a oslovit tak správnou skupinu lidí. Naše příspěvky teď mají mnohem větší dosah a čtenost, lidé se více zajímají o novinky a chodí více na naše webové stránky. Jana nám ukázala spoustu "nenápadných vychytávek", které ale v konečném důsledku udělají velkou změnu.
A asi nejlepší částí kurzu je uzavřená skupina, kde se, jak já jsem tomu soukromě říkala "musíte podělit o domácí úkoly" :-) Není jednoduché něco v potu tváře celé dny vypracovávat a potom si to nechat ohodnotit kolegů, ale pro mě to byl ten největší přínos a zkušenost. Protože všechny nabyté vědomosti ožijí až v okamžiku, kdy je uvedete do praxe, ale pokud vám nikdo neřekne, že to neděláte dobře, nemáte šanci poznat, že se můžete zlepšit.
Petra OhlídalováManager marketingu, AXIOM TECH, https://www.linkedin.com/in/petraohlidalova/
LinkedIn aktivně používám od roku 2014 a i přesto jsem v kurzu našel několik "aha" momentů, např. jak přesně vyfiltrovat potenciální zákazníky a zacílit na ně.
Díky online formě celého kurzu to pro mě bylo také velmi dobře stravitelné, nemusel jsem každý týden někam jezdit.
Jana má o LI skvělý přehled a kdybych se rozhodoval, komu svůj profil nechat spravovat profesionálně, určitě by to byla Jana. Kurz můžu doporučit za sebe rozhodně všem, kteří se jako já, pohybují v obchodu.
Petr NěmečekObchodní ředitel ve společnosti Antee s.r.o., Business Animals ambasador, https://cz.linkedin.com/in/nemecekp/
Díky tomuto kurzu jsem si vytvořil perfektní profil na LinkedIn, naučil jsem se rozšiřovat svou síť kontaktů a dozvěděl jsem se, jak s kontakty dále pracovat a přeměňovat je v zákazníky.
Největším přínosem pro mě bylo rychlé rozšíření mé sítě kontaktů (před zahájením kurzu 183, po skončení kurzu 465), a že jsem se naučil s kontakty aktivně pracovat.
Na organizaci kurzu se mi nejvíc líbilo, že ho Jana vytvořila v online formě. Každý si tak může zvolit své tempo a pracovat, kdy mu to zrovna vyhovuje. Kurz doporučuji každému, kdo chce budovat svou značku a získávat nové zákazníky/obchodní partnery na LinkedIn nově a jinak.
David Přikryl Realitní makléř, https://www.linkedin.com/in/prikryldavid/
Můj profil na LN mně nic nepřinášel, proto jsem se přihlásila do Linked Akademie. Naučila jsem se LN nejen ovládat, ale i budovat svoji značku.
Změny, které jsem udělala na základě doporučení paní Jany, byly malé, ale významné. Od té doby mě kontaktují firmy i jednotlivci s žádostmi o spolupráci, na webu se mi zvýšila návštěvnost i počet zákazníků.
Moje síť se rozrostla o 200 %.

To jsou přesně ty důvody, proč doporučuji Linked Akademii podnikatelům i obchodním zástupcům. Odbouráte „studené" kontakty a díky tomu jsou obchodní jednání efektivnější.
Ivana SáčkováKouč a trenér obchodních zástupců: https://cz.linkedin.com/in/ivanasackova
Ďakujem za kurz, ktorý výrazne posunul môj pohľad na možnosti využívania LinkedIn :-)
Pre mňa boli najprínosnejšie lekcie týkajúce sa tvorby obsahu, obsahovej stratégie a samotných predajných stratégií na LinkedIn.
Doteraz som bol hlavne pasívny užívateľ a tieto lekcie mi pomohli k aktívnemu využívaniu LinkedIn na získavanie klientov.
Štefan HrinKariérový poradca * Headhunter * Recruitment konzultant * Zakladateľ HR Innovations, https://www.linkedin.com/in/stefanhrin//
V kurzu pro mě byly nejpřínosnější praktické návody, jak krok za krokem pracovat s LinkedIn jako celkem. Počínaje sestavením, upravením profilu, rozšiřováním sítě kontaktů různými, a zvláště mě původně neznámými, způsoby. A v neposlední řadě práce s příspěvky a články.
Velmi jsem ocenila jsem tipy, jak převádět kontakty v leady, protože kvůli tomu jsem do kurzu vstoupila.
Pracovní listy s úkoly mě vždy přiměly strategicky se zamýšlet nad tím, jak mohu LI ve svém byznysu využít. Ujasnila jsem si směr, kterým chci jít a na jakou cílovou skupinu se zaměřit. Dále jsem pak vítala konkrétní postupy a ukázky, jak s LinkedIn pracovat v praxi. Díky kurzu jsem objevila, co LinkedIn umí a o čem jsem před tím neměla ani ponětí.
Už během kurzu, ale hlavně po něm se mi neuvěřitelně rozšířila síť kontaktů a s některými z nich jsem zahájila společnou komunikaci na společné téma, které obohatí byznys obou stran.
Na kurzu oceňuji hlavně zaměření na byznys. Každý z nás, ať děláme jakoukoliv profesi, je i markeťák a obchodník, i když si to někdy nechceme připustit.
Na kurzu jsem se naučila nenásilnou formou propagovat své služby i sebe sama.
Petra ŠimkováLektorka manažerských, prezentačních, lektorských dovedností, osobní efektivity, Koučka, Facilitátorka workshopů,

On-line Akademie LinkedIn pro byznys je právě otevřena

Vstupte do jedinečného kurzu o LinkedIn, díky kterému si z této sítě vytvoříte BOHATÝ a DLOUHODOBÝ zdroj ZÁKAZNÍKŮ.

Přidejte se k nám i vy! Už za 5 týdnů můžete vidět na svém LinkedIn zásadní změny, které se vzápětí projeví i v nárůstu vašich zákazníků! 

Pořád si ještě nejste jisti, jestli je tohle kurz pro vás? Nabízíme vám 14 denní garanci vrácení peněz. 

Když do 14 dnů od zahájení kurzu zjistíte, že vám kurz nepřinesl žádné nové informace a že pro vás váš byznys nemá žádný přínos, napište nám. Stačí jen doložit splnění úkolů z již otevřených lekcí a my vám vrátíme všechny peníze zpět.

14 denní lhůta garance spokojenosti začíná běžet dne, kdy vám byly zaslány přístupové údaje do kurzu.

PROČ KURZ O LinkedIn?

Na LinkedIn můžete oslovit publikum, ke kterému se na jiné síti vůbec nedostanete.

  • LinkedIn je PROFESNÍ sociální síť, která vznikla se záměrem umožnit profesionálům propojovat se a spolupracovat.
  • Celosvětově generuje LinkedIn 80 % B2B leedů.
  • U nás v ČR je nejrychleji rostoucí sociální sítí – právě prožíváme LinkedIn boom.
  • Řada majitelů firem, top-manažerů a rozhodovatelů na Facebooku vůbec není, anebo ho využívá jen jako nástroj ke komunikace a sdílení osobních věcí s opravdu blízkými lidmi. Práci a byznys si sem nenosí.
  • Naopak na LinkedIn jsou právě s tímto záměrem. Jsou otevření kontaktům a informacím, které jim mohou být pracovně prospěšné a které jim pomohou k úspěchu.
  • Lidé na LinkedIn jsou daleko otevřenější k propojování se s lidmi, které osobně neznají.
  • Jsou obory, pro které se LinkedIn nehodí vůbec, a obory, pro které je LinkedIn tou pravou sítí.

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.