On-line Akademie:
LinkedIn PRO BYZNYS

Naučte se, jak se cíleně propojovat se svými potenciálními zákazníky (B2B i B2C) a přeměňovat je na zákazníky skutečné tam, kde jsou. Na LinkedIn - celosvětově nejúspěšnější síti pro byznys. 

S osobní podporou Jany Bártíkové

On-line Akademie LinkedIn pro byznys

Kurz pro podnikatele, obchodníky, poradce, makléře, majitele a šéfy firem, markeťáky..., kteří chtějí získat více zákazníků (B2B i B2C), než kolik jim jejich současná prodejní (marketingová) strategie přináší.

  • Vytvoříte si svou vlastní a funkční strategii, jak získávat na LinkedIn nové zákazníky, ke kterým se jinde a jinak nedostanete
  • Naučíte se, jak se prezentovat (jako firma či jednotlivec) a budovat si na LinkedIn osobní či firemní značku
  • Získáte praktické a funkční postupy, jak se na LinkedIn CÍLENĚ propojovat se správnými lidmi - potenciálními zákazníky, rozhodovateli ve firmách. Jak je oslovitpřeměnit v zákazníky skutečné
  • Pochopíte, jak získat na LinkedIn další obrat, zisk, výdělek, který zatím necháváte ležet ladem...

Nebudete potřebovat žádný LinkedIn Prémiový účet ani placenou reklamu. Nový byznys získáte jen díky tomu, že se naučíte naplno využívat LinkedIn Basic účet, který je zdarma...

Kurz je postaven na úspěšné LinkedIn strategii: AMBASADORINGU

Obsah kurzu a jednotlivých lekcí 

Získáte praktické a s úspěchem ověřené postupy a návody. Budeme postupovat krok za krokem. V každé lekci spolu nejprve společně promyslíme strategii a pak si vše ukážeme a vyzkoušíme přímo v prostředí LinkedIn. Lekce a kroky na sebe promyšleně navazují. Na konci cesty vám začne LinkedIn generovat nový byznys

1. LEKCE: Váš cíl a vaše strategie na LinkedIn

Nadefinujete si co nejpřesnější cíl a zvolíte tu správnou strategii právě pro váš byznys. Tím uděláte ten nejdůležitější krok k vašemu úspěchu na LinkedIn. Na něm budeme pak stavět všechny další kroky. Díky svému cíli a strategii ušetříte čas a energii a získáte výsledky mnohem rychleji.

  • Krok 1: Jak na LinkedIn - principy fungování LinkedIn pro byznys
  • Krok 2: S kým se budete propojovat a komunikovat, kdo je váš potenciální zákazník - definice vaší cílové skupiny
  • Krok 3: Co budete o sobě prezentovat - definice vašeho byznysu, služby, produktu
  • Krok 4: V čem je vaše konkurenční výhoda, váš přínos a užitek pro zákazníka - definice pilířů vaší strategie
  • Krok 5: Jaké nástroje a funkce LinkedIn budete, vzhledem k vašemu byznysu a cílové skupině, používat - definice vaší LinkedIn strategie

Pracovní materiály: Pracovní listy s návodnými otázkami k definování vaší cílové skupiny, vás a vašeho byznysu, k vytvoření vaší vlastní LinkedIn strategie

Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši strategii, doporučím vám správné kroky, postupy...

2. LEKCE: Vaše excelentní prezentace na LinkedIn

Prostřednictvím svého osobního LinkedIn profilu (a firemní stránky na LinkedIn, je-li součástí vaší strategie) dáváte o sobě vědět svým potenciálním zákazníkům. Umožňujete jim poznat vás, vaši odbornost a váš možný přínos a užitek pro ně. Zde vzniká první dojem, první rozhodnutí ANO - NE, které zásadně ovivňuje, zda nakonec získáte nový byznys. Nemůže vás tedy reprezentovat jiný LinkedIn profil, než-li excelentní. A takový společně, krok za krokem, vytvoříme.

  • Krok 1: Jaké informace má váš profil (stránka) obsahovat, jak je formulovat - příprava tvorby excelentního LinkedIn profilu
  • Krok 2: Jaký význam mají jednotlivé části LinkedIn profilu (LinkedIn firemní stránky), jaké informace mají obsahovat - strategický pohled na LinkedIn profil (firemní stránku)
  • Krok 3: Krok za krokem - jak a kde co a jak změnit, vložit, nastavit, jak přidat chybějící části do profilu - praktická editace (tvorba) vašeho profilu (stránky) přímo v prostředí LinkedIn
  • Krok 4: Propojení osobního profilu a firemní stránky, úprava url, veřejný symbol vašeho profilu, další jazykové verze, statistiky návštěvnosti profilu, zobrazení ve vyhledávání - další praktické tipy a triky přímo v prostředí LinkedIn
  • Krok 5: Zabezpečení vašeho LinkedIn účtu, nastavení komunikace a notifikací, další admin firemní stránky... - nastavení vašeho LinkedIn účtu 

Pracovní materiály: Pracovní listy s návodnými otázkami k výběru a formulaci těch správných informací do vašeho profilu (firemní stránky), ukázky excelentních LinkedIn profilů a firemních stránek

Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na jednotivé části vašeho LinkedIn profilu (firmení stránky) , doporučím vám změny, společně váš profil doladíme k excelentnosti

3. LEKCE: Velká a kvalitní síť vašich potenciálních zákazníků

Ohromnou výhodou LinkedIn je, že zde můžete CÍLENĚ najít své potenciální zákazníky - ty správné lidi na správných pozicích ve správných firmách a propojit se s nimi. A pak už stačí jen udělat pár dalších kroků a přeměnit je v zákazníky skutečné. V této lekci vás povedu krok za krokem k vytvoření velké a kvalitní sítě spojení - vašich budoucích zákazníků.

  • Krok 1: Proč potřebujete velkou a kvalitní síť spojení, proč a jak začít s lidmi, na které už máte kontakt - Princip "Sněhové koule" 
  • Krok 2: Jak zněkolikanásobit velikost vaší sítě na pár kliknutí - Postup krok za krokem k rychlému vytvoření sítě až 1.000+ relevantních spojení na LinkedIn
  • Krok 3: Jak najít a oslovit lidi, které ještě neznáte a kteří patří do vaší cílové skupiny  - Základní a pokročilé vyhledávání (Boolean Search, X-Ray Search) na LinkedIn
  • Krok 4: Jak požádat o spojení, abyste dosáhli 80% úspěšnost přijetí - Principy efektivního oslovování a propojování na LinkedIn
  • Krok 5: Pokud je součástí vaší strategie firemní stránka, pak potřebujete také získat "sledující" - Jak získávat followers firemní stránky

Pracovní materiály: Screenshoty s postupy vyhledávání, příklady zpráv - žádostí o spojení

Konzultace s lektorkou: Probereme spolu, jaké velikost sítě můžete reálně dosáhnout do konce kurzu a do měsíce po jeho skončení. Poradím vám s definicí klíčových slov pro vyhledávání, pomohu vám prakticky, pokud si nebudete vědět s některým z kroků rady. 

4. LEKCE: Budování značky na LinkedIn, komunikace a práce s obsahem

Předpokladem uzavření každého obchodu je vybudování vztahu a získávání důvěry. A právě to vám LinkedIn umožňuje dělat cíleně a efektivně. Hlavními nástroji jsou zde komunikace a kvalitní obsah. V této lekci se naučíte, jak pravidelně komunikovat, jaký obsah kde a jak zveřejňovat, i to, jak si vyhodnocovat jeho úspěšnost.

  • Krok 1: Jak se do komunikace a obsahu vůbec pustit - Principy budování osobní a(nebo) firemní značky a komunikace na LinkedIn
  • Krok 2: O čem psát, mluvit, jaké formáty používat, co sdělovat komu a proč, kde čerpat, kdy a jak často publikovat - Tvorba obsahové strategie na LinkedIn
  • Krok 3: Jak vytvářet různé tipy příspěvků (text, obrázky, videa, články), jak postovat, jaké osobní zprávy posílat - Vytváření a publikování obsahu v praxi, na LinkedIn
  • Krok 4: Jak mít velký dosah, jak získat reakce publika, jak dostat svůj obsah za hranice své sítě či skupiny followers, jakým chybám se vyhnout - Praktické tipy na zvýšení dosahu příspěvků a reaktivity publika
  • Krok 5: Jak zjistit, co funguje, na co se zaměřit, od čeho upustit - Vyhodnocování úspěšnosti komunikace

Pracovní materiály: Pracovní listy a tabulka, které vám pomohou vytvořit si obsahovou strategii na LinkedIn, ukázky různých forem příspěvků z různých oborů a oblastí, příklady individuállní komunikace pomocí osobních zpráv

Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši obsahovou strategii. Poradím vám s vašimi prvními příspěvky. Pomohu vám je doladit, správně publikovat a získat zájem. Poskytnu vám doporučení k formulaci individuálních zpráv.

5. LEKCE: Přeměna spojení v zákazníky

Všechny předchozí lekce a kroky míří právě k tomuto cíli - získávat na LinkedIn nové zákazníky. V této lekci si ukážeme, jak sklízet vše, co jste doposud do LinkedIn investovali. Osvojíte si několik prodejních strategií, se kterými přeměníte svá LinkedIn spojení (a followers) v leady a v zákazníky. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech.

  • Krok 1: Jak na LinkedIn prodávat a jak naopak vůbec ne - Principy akvizice a prodeje na LinkedIn
  • Krok 2: Jak identifikovat kvalitní lead, jak ho kontaktovat a oslovit a konvertovat ve schůzku - LinkedIn strategie pro přímý prodej (B2B i B2C)
  • Krok 3: Jak zapojit aktivity na LinkedIn do svého on-line prodeje - LinkedIn strategie pro on-line prodej 
  • Krok 4: Proč si založit LinkedIn skupinu, jak ji vést a spravovat a jak ji prodejně vytěžovat - LinkedIn skupiny jako "zlatý důl" LinkedIn 
  • Krok 5: Čím a jak začnete přitahovat poptávky, které za vámi budou přicházet z LinkedIn samy - Strategie přitahování poptávek z LinkedIn

Pracovní materiály: Příklady prodejních strategií, ukázky prodejních příspěvků a osobních zpráv se žádostí o schůzku nebo telefonát, příklady funkčních LinkedIn skupin

Konzultace s lektorkou: Probereme spolu vaši prodejní strategii. Dám vám zpětnou vazbu a doporučení na vaše akviziční one-to-one zprávy i na vaše prodejní příspěvky. Pomohu vám s vytvořením a vedením LinkedIn skupiny.

Pro varianty PROFI a VIP navíc:

ZÁVĚREČNÝ WEBINÁŘ

Na konci kurzu se setkáme na 90 min on-line. V reálném čase odpovím na vaše otázky, ukáži vám znovu postupy, které budete potřebovat zopakovat a dovysvětlit. Představím vám aktuální LinkedIn novinky a ukáži vám, jak je přidat do své strategie a jak s nimi prakticky pracovat. Webinář budete mít k dispozici i po jeho skončení ve formě záznamu.

PRACOVNÍ MATERIÁLY a ÚKOLY

V každé lekci dostanete také pracovní materiály - pracovní listy, ukázky, příklady, formuláře... Každý krok pak bude obsahovat PRAKTICKÉ ÚKOLY. Jejcih splnění vás posune v používání LinkedIn velmi rychle k vašemu cíli.

MOJE ZPĚTNÁ VAZBA, ODPOVĚDI NA OTÁZKY, KONZULTACE

Úkoly z každé lekce a kroku budete plnit v uzavřené skupině na LinkedIn. Zde budu pro vás KAŽDÝ DEN k dispozici. Budu odpovídat na vaše otázky, poskytovat vám zpětnou vzabu, konzultovat jednotlivé kroky.

5 BONUSOVÝCH VIDEÍ

Ke kurzu, po jeho skončení, získáte ještě navíc tato bonusová videa:

  • 1
    Jak používat LinkedIn mobilní aplikaci
    Autorka: Jana Bártíková
  • 2
    Tipy a triky, jak obejít (legálně) některé limity LinkedIn Basic účtu
    Autorka: Jana Bártíková
  • 3
    Nahlédnutí pod pokličku prémiových LinkedIn účtů - LinkedIn Sales Navigator a LinkedIn Recruiter
    Autorka: Jana Bártíková
  • 4
    Placená reklama na LinkedIn - jak funguje a kdy se vyplatí
    Autor: Václav Krajňák, odborník na digitální marketing a automatizaci
  • 5
    Pravidla úspěšného networkingu v on-line i off-line světě
    Autor: Vít Prokůpek, odborník na psychologii ovlivňování

LEKTORKA KURZU

Jana Bártíková

Autorka a lektorka Linked Akademie
Na LinkedIn jsem od roku 2007. Dokud jsem byla zaměstnanec, získala jsem díky této síti velmi zajímavé pracovní nabídky. 6 let už podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90% mých prodejů a objednávek a zakázek. Z toho 80% poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 čím své klienty, jednotlivce i firmy, jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3.000 účastníků.

Jak bude kurz probíhat

  • Kurz startuje 30. 3. 2020
  • Potrvá 5 týdnů a tvoří ho 5 lekcí a závěrečný webinář
  • Lekce se vám budou odkrývat postupně, každé pondělí ráno se otevře nová lekce 
  • Pro studium si nemusíte rezervovat žádný konkrétní čas. Po otevření vám lekce zůstane přístupná už po celou dobu trvání kurzu
  • Každá lekce je rozdělena do 5 kroků, které tvoří vždy video + úkoly + pracovní materiály. 
  • Kroky se budou otevírat také postupně, každý den jeden krok
  • Obsahem každé lekce je strategie + ukázky, příklady + nastavování, vytváření, aktivita přímo na vašem LinkedIn účtu
  • Videa jsou názorná - klikání krok za krokem, nastavování, vysvětlování v prostředí LinkedIn 
  • Každý krok vám nezabere více než 60 minut denně
  • Od začátku kurzu až do 15. 5. budeme společně pracovat v uzavřené skupině na LinkedIn (PROFI a VIP)
  • V naší skupině na LinkedIn budete plnit své úkoly a dostávat ode mě (a od kolegů v kurzu) zpětnou vazbu a maximální podporu
  • Ve skupině budu denně odpovídat na vaše otázky, konzultovat, diskutovat
  • Kurz je přístupný jen pro 100 účastníků, abych se vám mohla naplno věnovat
  • Přístup ke všem lekcím budete mít po dobu jednoho roku
  • Po skončení kurzu můžete získat CERTIFIKÁT o jeho absolvování. 

Vyberte si pro sebe správnou VARIANTU KURZU:

Mimořádně 50% sleva na varianty BASIC a PROFI

BASIC

  • 5 lekcí kurzu
  • Úkoly a pracovní materiály
  • Přístup do kurzu po dobu 1 roku

 


Cena kurzu: 6.685 3.341
(134 Eur)

Uvedená cena je bez DPH

PROFI


Cena kurzu: 9.756 4.878 Kč (195 Eur)

Uvedená cena je bez DPH

VIP

  • Komplet vše, co obsahuje varianta PROFI
  • 2x60 min individuálních Skype konzultací s Janou Bártíkovou v hodnotě 6.000 Kč
  • Živý celodenní workshop "Obsahová a prodejní strategie na LinkedIn" v hodnotě 8.650 Kč

Cena kurzu: 17.986  13.108 Kč (524 Eur) 

Tato varianta je přístupná jen pro 10 přihlášených

Uvedená cena je bez DPH

REFERENCE

Po absolvování kurzu nejenže konečně chápu potenciál LinkedIn, ale jsem schopna mnohem lépe využívat jeho nástrojů k propagaci naší značky.Naučila jsem se, jak důležité je mít vyladěný profil, od ukončení kurzu mě sami oslovují lidé a žádají o spojení. Už vím, jak propojit svůj osobní profil s profilem firmy a oslovit tak správnou skupinu lidí. Naše příspěvky teď mají mnohem větší dosah a čtenost, lidé se více zajímají o novinky a chodí více na naše webové stránky. Jana nám ukázala spoustu "nenápadných vychytávek", které ale v konečném důsledku udělají velkou změnu.
A asi nejlepší částí kurzu je uzavřená skupina, kde se, jak já jsem tomu soukromě říkala "musíte podělit o domácí úkoly" :-) Není jednoduché něco v potu tváře celé dny vypracovávat a potom si to nechat ohodnotit kolegů, ale pro mě to byl ten největší přínos a zkušenost. Protože všechny nabyté vědomosti ožijí až v okamžiku, kdy je uvedete do praxe, ale pokud vám nikdo neřekne, že to neděláte dobře, nemáte šanci poznat, že se můžete zlepšit.
Petra OhlídalováManager marketingu, AXIOM TECH, https://www.linkedin.com/in/petraohlidalova/
LinkedIn aktivně používám od roku 2014 a i přesto jsem v kurzu našel několik "aha" momentů, např. jak přesně vyfiltrovat potenciální zákazníky a zacílit na ně. Díky online formě celého kurzu to pro mě bylo také velmi dobře stravitelné, nemusel jsem každý týden někam jezdit. Jana má o LI skvělý přehled a kdybych se rozhodoval, komu svůj profil nechat spravovat profesionálně, určitě by to byla Jana. Kurz můžu doporučit za sebe rozhodně všem, kteří se jako já, pohybují v obchodu.
Petr NěmečekObchodní ředitel ve společnosti Antee s.r.o., Business Animals ambasador, https://cz.linkedin.com/in/nemecekp/
Kurz Linked Akademie on-line vřele doporučuji všem, kteří chtějí zapracovat na svém profilu i aktivitě na LinkedIn. Z kurzu si odnáším dlouhodobě nastavené cíle, inspiraci, zpětnou vazbu a řadu dovedností, které souvisí s vhodným nastavením profilu i s využitím dalšího obsahu na síti.Nejvíce mi vyhovuje, že cíle kurzu mohu postupně plnit i po jeho skončení a nadále mít přístup k nástrojům a obsahu. Kurz doporučuji všem, kdo chtějí být vidět na Linked In, pracovat na svém / firemním PR a marketingu či budovat komunitu.
Kateřina Lučan, ACCTransformační kouč ACC, ECPC, Lektor, Projektový manažer, https://www.linkedin.com/in/katerina-lucan/
Díky tomuto kurzu jsem si vytvořil perfektní profil na LinkedIn, naučil jsem se rozšiřovat svou síť kontaktů a dozvěděl jsem se, jak s kontakty dále pracovat a přeměňovat je v zákazníky. Největším přínosem pro mě bylo rychlé rozšíření mé sítě kontaktů (před zahájením kurzu 183, po skončení kurzu 465), a že jsem se naučil s kontakty aktivně pracovat. Na organizaci kurzu se mi nejvíc líbilo, že ho Jana vytvořila v online formě. Každý si tak může zvolit své tempo a pracovat, kdy mu to zrovna vyhovuje. Kurz doporučuji každému, kdo chce budovat svou značku a získávat nové zákazníky/obchodní partnery na LinkedIn nově a jinak.
David Přikryl Realitní makléř, https://www.linkedin.com/in/prikryldavid/
Kurz bol zostavený veľmi zrozumiteľne, prakticky. Získala som návody ako pracovať s LI, ktoré mi priniesli okamžitý prínos (zväčšenie siete hodnotných kontaktov, KUDOS, konkrétnu ponuku na spoluprácu, otvorenie dverí k potenciálnemu zákazníkovi). Oceňujem vysoko kvalitu jednotlivých lekcií, vynaložené úsilie pani Jany, aby sme si osvojili dané zručnosti. Kladne hodnotím aj možnosť komunikácie v uzavretej skupine, nastavenie úloh ku každej lekcii. Pre mňa najväčší prínos vidím v pochopení mechanizmu budovania svojej značky na LI. Určite kurz odporúčam.
Ivana HavranováZakladateľka projektu Expertklub "rozvoj HORECA lídrov. https://cz.linkedin.com/in/ivana-havranová/
Můj profil na LN mně nic nepřinášel, proto jsem se přihlásila do Linked Akademie. Naučila jsem se LN nejen ovládat, ale i budovat svoji značku.
Změny, které jsem udělala na základě doporučení paní Jany, byly malé, ale významné. Od té doby mě kontaktují firmy i jednotlivci s žádostmi o spolupráci, na webu se mi zvýšila návštěvnost i počet zákazníků. Moje síť se rozrostla o 200 %.
To jsou přesně ty důvody, proč doporučuji Linked Akademii podnikatelům i obchodním zástupcům. Odbouráte „studené" kontakty a díky tomu jsou obchodní jednání efektivnější.
Ivana SáčkováKouč a trenér obchodních zástupců: https://cz.linkedin.com/in/ivanasackova
Největší hodnotu pro mě má detailní postup, jak vytvořit kvalitní profil a jak se propojovat s dalšími lidmi. Velkým objevem pro mě jsou hashtagy, které jsem se naučila používat a díky nim vyhledávat zajímavé obsahy na LI.Díky kurzu Linked Akademie jsem nyní mnohem zkušenější uživatel a zároveň si mě lidé sami přidávají do své sítě.
Tereza LiskaManažerka vzdělávání a lektorka, Broker Trust a.s., https://cz.linkedin.com/in/tereza-liska/
Ďakujem za kurz, ktorý výrazne posunul môj pohľad na možnosti využívania LinkedIn :-) Pre mňa boli najprínosnejšie lekcie týkajúce sa tvorby obsahu, obsahovej stratégie a samotných predajných stratégií na LinkedIn. Doteraz som bol hlavne pasívny užívateľ a tieto lekcie mi pomohli k aktívnemu využívaniu LinkedIn na získavanie klientov.
Štefan HrinKariérový poradca * Headhunter * Recruitment konzultant * Zakladateľ HR Innovations, https://www.linkedin.com/in/stefanhrin//

On-line Akademie LinkedIn pro byznys je právě otevřena

Vstupte do jedinečného kurzu o LinkedIn s osobní podporou Jany Bártíkové, zakladatelky Linked Akademie.

Přidejte se k nám i vy! Během 5 týdnů uvidíte na svém LinkedIn zásadní změny, které se vzápětí projeví i v nárůstu vašich zákazníků! Přihlášky uzavíráme 26. 3. 2020 o půlnoci.

Pořád si ještě nejste jisti, jestli je tohle kurz pro vás? Nabízíme vám 14 denní garanci vrácení peněz. 

Když do 14 dnů od zahájení kurzu zjistíte, že vám kurz nepřinesl žádné nové informace a že pro vás váš byznys nemá žádný přínos, napište nám. Stačí jen doložit splnění úkolů z již otevřených lekcí a my vám vrátíme všechny peníze zpět.

Garance spokojenosti se počítá od data startu kurzu, tedy od 30. 3. 2020

PROČ KURZ O LinkedIn?

Na LinkedIn můžete oslovit publikum, ke kterému se na jiné síti vůbec nedostanete.

  • LinkedIn je PROFESNÍ sociální síť, vznikla se záměrem unožnit profesionálům propojovat se a spolupracovat
  • Celosvětově generuje LinkedIn 80% B2B leedů
  • U nás v ČR je nejrychleji rostoucí sociální sítí. Právě prožíváme LinkedIn boom
  • Řada majitelů firem, top-manažerů a rozhodovatelů na Facebooku buďto vůbec není, anebo ho využívají jen jako nástroj ke komunikace a sdílení osobních věcí s opravdu blízkými lidmi. Práci a byznys si sem nenosí.
  • Naopak na LinkedIn jsou právě s tímto záměrem. Jsou otevření kontaktům a informacím, které jim mohou být pracovně prospěšné a kterém jim pomohou k úspěchu.
  • Lidé na LinkedIn jsou daleko otevřenější propojování se s lidmi, které osobně neznají.
  • Jsou obory, pro které se LinkedIn nehodí vůbec a naopak, LinkedIn je pro ně tou pravou sítí...

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.