PRAKTICKÝ WORKSHOP

Ambasadorská strategie pro LinkedIn

Vytvořte si pod vedením Jany Bártíkové SVOU VLASTNÍ funkční AMBASADORSKOU strategii pro LinkedIn.

Žádná teorie. Jen praxe.
Budeme pracovat s vaší cílovou skupinou, s vaším produktem/službou, s vaší přidanou hodnotou...


Pro koho je tento workshop?

Pro manažery obchodu nebo marketingu, podnikatele i freelancery, kteří chtějí zavést do LinkedIn do své marketingové a obchodní strategie. A chtějí na této síti generovat nové zákazníky, prodeje, obraty.


Maximální počet účastníků: 4

On-line
22. a 29. 11. 2023

Oba dny 10 – 14 hod
Zbývají jen 0 volná místa

 Workshop povede:

Jana Bártíková

Expert na LinkedIn® strategie pro B2B prodej a marketing ■ Zakladatelka Linked Akademie

VAŠE NA WORKSHOPU VYTVOŘENÁ STRATEGIE BUDE OBSAHOVAT

VAŠE CÍLE a PILÍŘE

Určíme společně vaši cílovou skupinu. A samozřejmě nastavíme vaše strategické cíle.

Nadefinujeme tři pilíře vaší strategie: unikátnost, odbornost a přínos – to, co vám bude přitahovat zákazníky.

Na nich pak postavíme vaši strategii a naplánujeme všechny vaše další aktivity a komunikaci na LinkedIn.

VAŠI ROAD MAP
(plán realizace)

Promyslíme, kdo bude součástí "projektu LinkedIn" u vás ve firmě. Jaké budou role a kompetence. Jak dostanete LinkedIn do své pracovní rutiny.

Naplánujeme konkrétní kroky a úkoly: kdo, co, kdy, jak.

VÁŠ PLÁN KOMUNIKACE A ZÍSKÁVÁNÍ LEADŮ

Nadefinujeme vaše komunikační témata pro obsah pro jednotlivé ambasadory a pro firemní stránku. Ukážu vám, jak si zajistíte pravidelné publikování obsahu, který vám bude generovat leady a poptávky.

Podíváme se na to, jak budete vytěžovat leady z LinkedIn a jak tento kanál včleníte do svého stávajícího obchodního procesu.

Vaši strategii budeme stavět na principu AMBASADORINGU – nejúspěšnější LinkedIn strategii.

Zbývají už jen 0 volná místa

PROGRAM WORKSHOPU 

Připravte se na spoustu PRAXE. Žádná teorie.
Budeme vytvářet strategii pro vaši firmu, váš produkt, službu, ambasadory.

DEN 1

  • Definice vašich cílů na LinkedIn.
  • Definice cílové skupiny na LinkedIn.
  • Role a kompetence: kdo budou ambasadoři, kdo správce firemní stránky, jaké další osoby z vaší firmy zapojíte...
  • Tři pilíře vaší strategie: z pohledu firmy, produktu a služby a ambasadorů.
  • Plán realizace – ROAD MAP: konkrétní cíle, úkoly, termíny.

DEN 2

  • Komunikační témata: Jaké informace mají hodnotu pro vaši cílovou skupinu? Na jakém profilu budete jaká témata komunikovat?
  • Vytvoření zacílené databanky témat.
  • Jak si vytvořit publikační plán: postupy, tipy, doporučení.
  • Systém vytěžování leadů z LinkedIn: propojení se stávajícím prodejním procesem.
  • Prostor pro vaše další otázky a moje odpovědi.

Cena ON-LINE workshopu

ON-LINE WORKSHOP

Cena zahrnuje: domácí přípravu, vstup na on-line workshop, pracovní materiály

19.850 Kč + DPH

25% sleva pro každého dalšího účastníka stejné firmy

ON-LINE WORKSHOP + KONZULTACE

ZVÝHODNĚNÝ BALÍČEK: Workshop + Mentoring balíček 5× 90 min s Janou Bártíkovou

49.100 Kč + DPH

Cena v součtu za oba produkty jednotlivě: 58.100 Kč + DPH

Chcete pomoci s vytvořením a implementací LinkedIn strategie přímo u vás ve firmě? Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz. Vytvoříme vám řešení na míru.

CO ŘÍKAJÍ ABSOLVENTI?

Myslím, si že cílovou skupinu na LinkedIn už mám definovanou několikrát a o tom, jak vyplnit profil nebo jak funguje algoritmus bych možná mohla sama přednášet 😊. Chyběl mi ale systém pro vlastní publikování příspěvků a vyhodnocování statistik a vůbec pro nastavení reálných cílů, ke kterým bych měla směřovat. A bez nich mi to celé moc nedávalo smysl.
Nejvíc užitečná byla pro mě asi část, kdy jsme se intenzivně zamýšleli nad tím, o čem vlastně chtějí číst a co očekávají moji zákazníci. Pak také samozřejmě nezbytná Road mapa. Nesmím zapomenout na vlastní sadu hashtagů a.… Mám ještě pokračovat?
Díky workshopu mám témata pro publikační plán a vlastní hashtagy. Budu víc sledovat, jak a kam se projekt naší propagace na LinkedIn posouvá a jestli plníme nastavené cíle.
Lucie ButcherMajitelka butikové jazykové agentury theBESTtranslation 🟠 Soudní tlumočnice a překladatelka angličtiny, https://www.linkedin.com/in/luciebutcher/
Na workshop jsem se přihlásila v momentě, kdy jsem si uvědomila, že pouhé teoretické informace mi nestačí k tomu, abychom začali používat LI společně s kolegy v týmu.
Potřebovala jsem přesnější, konkrétní návod jak si připravit strategii, naplánovat postování příspěvků, jak postavit celou koncepci.
Rozhodně velmi užitečná byla okamžitá zpětná vazba od Jany i od ostatních účastníků workshopu. V tomto vidím největší přínos. Pak také připravené dokumenty, které budu teď používat i s ostatními ambasadory.
Teď si znovu udělám publikační plán, který hodlám dodržet😊. Také budeme mít v týmu pravidelné meetingy o aktivitách na LI. Cílem je, aby se práce na LI stala běžnou součástí práce obchodníků.
Lubomíra StrakováMarketingová a obchodní manažerka v Automator CEE, https://www.linkedin.com/in/lubkastrakova

Jak bude on-line workshop probíhat?

  • Program workshopu je rozdělen do dvou půldnů s odstupem 1 týden. Nelze se přihlásit na každý půlden zvlášť, protože program obou částí na sebe navazuje.
  • Workshop probíhá on-line na platformě MS Teams: Není třeba si nic instalovat, jen se připojíte přes odkaz, který vám zašleme předem.
  • Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme: budete potřebovat funkční webovou kameru (stačí integrovaná v notebooku) a sluchátka a mikrofon (ta od mobilu stačí).
  • Workshop bude interaktivní stejně, jako je ten živý: budu s vámi komunikovat, ptát se vás, budete společně tvořit, sdílet, konzultovat.
  • Dostanete zpětnou vazbu nejen ode mě, ale také od dalších účastníků. Získáte tak neocenitelný pohled z venku.
  • K dispozici budete mít pracovní materiály, ve kterých budete svou strategii vytvářet.
  • Součástí workshopu je také domácí příprava. S pomocí pracovních listů si promyslíte důležité otázky spojené s vaší strategií na LinkedIn: váš cíl na LinkedIn, vaše cílová skupina...

MENTORKA workshopu

Jana Bártíková

Expert na LinkedIn® strategie pro B2B prodej a marketing ■ Zakladatelka Linked Akademie
Obchodu se věnuji celý život. V roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh.
Jako lektorka jsem vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu.

Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak oi oni mohou získávat nové zákazníky a klienty z LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3 000 účastníků.

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam můžete okamžitě napsat váš dotaz a my vám rádi odpovíme. Anebo napište na e-mail podpora@linkedakademie.cz
Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.