LinkedIn strategický
on-line workshop 


Vytvořte si pod mým vedením SVOU VLASTNÍ funkční prodejní a marketingovou strategii pro LinkedIn na PRAKTICKÉM workshopu.


Pro koho je tento workshop?

Pro manažery obchodu nebo marketingu, podnikatele i freelancery, kteří chtějí zavést do LinkedIn do své marketingové a obchodní strategie. A chtějí na této síti generovat nové zákazníky, prodeje, obraty.

Maximální počet účastníků: 6 

Proběhne ve dvou půldnech
on-line:


25. 5. a 1. 6. 2021

oba dny 9 - 12:30
Zbývá už jen 0 volných míst

Můžete s sebou vzít 1 kolegu z firmy za poloviční cenu.

Workshop povede:

Jana Bártíková

Zakladatelka Linked Akademie, konzultant a lektor LinkedIn pro byznys

VAŠE NA WORKSHOPU VYTVOŘENÁ STRATEGIE BUDE OBSAHOVAT:

VAŠE CÍLE a PILÍŘE

Určíme společně vaši cílovou skupinu. A samozřejmě nastavíme vaše strategické cíle.

Nadefinujeme tři pilíře vaší strategie: unikátnost, odbornost a přínos. Na nich pak budeme stavět všechny další aktivity a komunikaci na LinkedIn.

VAŠI ROAD MAP
(plán realizace)

Promyslíme, kdo bude součástí "projektu LinkedIn" u vás ve firmě. Jaké budou role a kompetence.

Naplánujeme konkrétní kroky a úkoly: kdo, co, kdy, jak.

VÁŠ PLÁN KOMUNIKACE A ZÍSKÁVÁNÍ LEADŮ

Nadefinujeme vaše komunikační témata pro obsah pro jednotlivé ambasadory a pro firemní stránku.

Podíváme se na to, jak budete vytěžovat leady z LinkedIn a jak tento kanál včleníte do svého stávajícího obchodního procesu.

Vaši strategii budeme stavět na principu AMBASADORINGU: nejúspěšní LinkedIn strategii.

PROGRAM WORKSHOPU 

Žádná teorie, jenom praxe. Budeme VYTVÁŘET strategii pro vaši firmu, váš produkt, službu, ambasadory.

DEN 1

  • Definice vašich cílů na LinkedIn
  • Definice cílové skupiny na LinkedIn
  • Role a kompetence: kdo budou ambasadoři, kdo správce firemní stránky, jaké další osoby z vaší firmy zapojíte...
  • Tři pilíře vaší strategie: z pohledu firmy, produktu a služby a ambasadorů
  • Plán realizace - ROAD MAP: konkrétní cíle, úkoly, termíny

DEN 2 

  • Komunikační témata: Jaké informace mají hodnotu pro vaši cílovou skupinu? Na jakém profilu budete jaká témata komunikovat?
  • Jak si vytvořit publikační plán - tipy, doporučení
  • Systém vytěžování leadů z LinkedIn: propojení se stávajícím prodejním procesem
  • Doladění: Prostor pro vaše další otázky a moje odpovědi

Cena workshopu: 9.850 Kč + dph

50% sleva pro druhého účastníka ze stejné firmy

Cena zahrnuje: domácí přípravu, vstup na on-line workshop, pracovní materiály

Zbývá už jen 0 míst

Chcete pomoci s vytvřeníma implementací LinkedIn strategie přímo u vás ve firmě? Napište nám na info@linkedakademie.cz, vytvoříme pro vás řešení na míru.

Jak bude on-line workshop probíhat?

Program workshopu je rozdělen do dvou půldnů s odstupem 1 týden. Nelze se přihlásit na každý půlden zvlášť, protože program obou částí na sebe navazuje.

Workshop bude probíhat on-line na platformě MS Teams:

  • Není třeba si nic instalovat, jen se připojíte přes odkaz, který vám zašleme předem
  • Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme: budete potřebovat funkční webovou kameru (stačí integrovaná v notebooku) a sluchátka a mikrofon (ta od mobilu stačí)
  • Workshop bude interaktivní stejně, jako je ten živý: budu s vámi komunikovat, ptát se vás, budete společně tvořit, sdílet, konzultovat
  • Dostanete zpětnou vazbu nejen ode mě, ale také od dalších účastníků. Získáte tak neocenitelný pohled z venku.
  • K dispozici budete mít pracovní materiály, ve lterých budete svou strategii vytvářet
  • Součástí workshopu je také domácí příprava - pomocí otázek v pracovním listě, který vám zašlu, si promyslíte důležité otázky spojené s vaší strategií na LinkedIn: váš cíl na LinkedIn, vaše cílová skupina...

MENTORKA WORKSHOPU:

Jana Bártíková

Zakladatelka Linked Akademie, konzultant a mentor LinkedIn pro byznys
Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka jsem vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu.
Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3 000 účastníků.

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.