Každý z nás používá několik důležitých „pomocníků“ pro své podnikání a projekty. Bez kalendáře, kam si plánujeme schůzky, bez poznámek, ať už do bloku nebo elektronicky, nebo bez CRM systému, kde evidujeme své klienty a zakázky, budeme jen těžko úspěšní.
Síť pro získávání relevantních kontaktů, schůzek a ideální nástroj pro nový obchod. Vnímáte ho stejně důležitě jako třeba kalendář či CRM? Ne? Potom těžko můžete očekávat, že bude fungovat a nosit zakázky.
LinkedIn je obsahová síť a tvořit obsah stojí čas. Čas pro mozek to vymyslet, čas pro ruce to napsat a čas pro čtenáře to přelouskat. Jak kvalitně psát prodejní obsah, o tom se rozepsala kolegyně Lucie ve svém článku.
Když zavedete výše napsané tři body do své rutiny, máte velkou šanci, že se z LinkedIn doopravdy stane váš výkonný pomocník pro nový obchod. A ne jen žrout času a místo kam se s výmluvou „ale já přece dělám něco pro svůj byznys“, zašijeme.
.
To všechno vám předám a prakticky ukážu na svém workshopu. Přijďte a udělejte z LinkedIn svůj strategický nástroj pro váš byznys.
Kryštof Kopecký
Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na LinkedIn:
Přečtěte si také: Jak rozhýbat LinkedIn >>>