Webinář začne ve středu 18. 5. v 19 hod.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Sem prosím pište své otázky k tématu webináře:

  1. Dalibor napsal:

    Zdravím z Těrlicka

  2. Antonín Lízr napsal:

    Dobrý den,
    poslouchám vás ze záznamu. Očekávám nějaké novinky.
    ZdravíA.Lízr

  3. Jana napsal:

    Ako to urobiť, keď vo firme nemáme ambasadora a ani nebude – nik nemá čas aj keby chcel. Je cesta pripraviť mu obsah, aby ho potom on na svojom profile zverejnil (zo strany marketingu, naprl)? Bude to dôveryhodné?

    Ide o to aby ambasádor zverejňoval posty alebo aby to boli články?

  4. Martina Bednarčíková napsal:

    Perfektni, bydlím také kousek od Ostravy 🙂 Tesim se, Martina

  5. Aleš napsal:

    super 🙂

  6. Zdeňka Róžański napsal:

    Je možné nějak změřit „fungování“ firemní IN sítě a ukázat kolegům, že to má smysl. Žádný lead nezačne tím, že zákazník nás našel na linkedinu. Je nějaký způsob? děkuji

    • Zdeňka Róžański napsal:

      Bylo to fajn, děkuji, nevidím žádného „tichého blázna“ 🙂 Děkuji. Nashledanou

  7. Lukáš napsal:

    Zdravím. Bude prosím k dispozici záznam? Nestihl jsem celý webinář.

  8. Tomáš napsal:

    Tak tedy dotaz: jak publikovat jako poradce, když to co znám je už součástí know how. Jak zajistit, aby se nedostalo ke konkurenci?
    Děkuji
    T.

  9. Ivana napsal:

    Zdravím,
    co tedy doporučujete sdílet na firemní stránce? Zaměřujeme sdílení pro jednoho ambasadora (ceo a obchodník v jednom) a většinou se obsah „přetvoří“ na firemní stránku.

  10. Tomáš napsal:

    strategie kdy ambasador píše a o čem:)

  11. Zdeňka Róžański napsal:

    Prosím definujte přesně roli ambasadora. A kdo to tedy je – zaměstnanec? Je to tedy někdo kdo je s firmou propojen zaměstn. poměrem? Děkuji za info.

  12. Stanislav napsal:

    Zdravím, pohybuji se na Linkedin velice sporadicky, jedeme B2B Business a velice bych uvítal recept
    nové zákazníky/kontakty.
    Díky.

  13. Andrea Krystková napsal:

    zdravím Andrea Krystková, firma TRIMILL…výrobce portálových obráběcích center ze Zlína. Působíme aktuálně v 25 zemích světa. LinkedIn využíváme asi 5 let

    • Andrea Krystková napsal:

      aktuálně máme 2000 followerů na firemní profilu. Obchodníci LinkedIn nevěří a aktivně nevyužívají. Potvrzuji, že moje osobní stránka funguje podstatně lépe než firemní. Jsem překvapena, že sdílení (třeba našimi dealery v jiných zemích) nefunguje. Chtěli bychom generovat více konkrétních kontaktů z úzkého segmentu strojírenství – nástrojáren.

  14. Aleš napsal:

    Ahoj z Ostravska

    Aleš Sladký

  15. Martina Bednarčíková napsal:

    Dobrý den,
    účastním se, protože hledám inspiraci, jak působit lépe na LI a mít větší dosah.

    Dosud jsem pracovala ve firmách, kde LI řešil marketing. Nyní v Dussmann tuto oblast řeší Business Development Director, takže já 🙂

    Snažím se ve firmě získat ambasadory – daří se to i nedaří. Mí ambasadoři jsou pasivní, jen „lajkuje“. Snažím se dávat příspěvky 2x v týdnu (pracovní, ale přes firemní i soukromý profil – nepřesdílení). Dosah to asi má, shlédnutí profilu narůstá, jsou to lidé z vyšších pozic /takže potenciální desicion makers, což je skvělé/. Vidím pomaličku výsledky, takže moc díky Janě za „páteční kávičky“ 🙂 A končím, jsem se moc rozepsala… jen doplním poslední věc – BUSINESS JE JEN O VZTAZÍCH!!!

    Děkuji a hezký večer
    Martina

  16. Zdravím všechny posluchače tohoto webináře i duo JB + JB. Moc ráda poslouchám všechny Vaše rady zde na Li a čerpám z nich potřebnou inspiraci. Velké díky za ně i za dnešní webinář. Mirka.

  17. Tomas Jandera napsal:

    Tomas Jandera, CEO INSCOM Pojisteni pohledavek /makler, poradce/
    cilove osoby CFO, ucetni, Credit Manager
    Zadne zkusenosti s LinkedIn

  18. Kateřina napsal:

    Krásný den, jsem OSVČ v oboru bodyterapie, vyučuji svou metodu práce s tělem. Na LinkedIn bych ráda pronikla a nabídla svou odbornost. Plán mám postupně vybudovat firmu. Děkuji

  19. Zdravím vás a bedlivě poslouchám, LinkedIN nyní rozjíždím, odcházím z jiných soc.sítí. Jsem mentorka, terapeutka, buduji si svou značku a navazuji důležité kontakty. Ing. Kristýna Anna Gladiš

  20. Lucie napsal:

    Zdravím srdečne – dekuji za skvelou aktivitu, mym cilem je si ozivit praci s LinkedIN, jak se vyvinula komunikace. Zda český a slovenský uživatele více využívají LinkedIN než pred 3 lety, dekuji L 🙂

  21. Lukáš napsal:

    Ahoj, tady Lukáš a nově se pohybují v e-commerce a mou náplní je custom řešení pro e-shopy a online marketing.

  22. Jiří Giptner napsal:

    Zde je Váš věrný posluchač Jiří. Prostě mě to baví Vás poslouchat 🙂

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

WEBINÁŘEM VÁS PROVEDOU:

Jana Bártíková

Expert na LinkedIn® strategie pro B2B prodej a marketing ■ Zakladatelka Linked Akademie ■ Konzultantka a mentorka
Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro zahraniční firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu.
Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou...
Už od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mnohým jsem pomohla vytvořit a realizovat LinkedIn strategie, které jim vydělaly miliony korun.

Josef Bártík

Konzultant LinkedIn pro B2B firmy ■ Ředitel a spolumajitel Linked Akademie
Pro B2B segment vnímám LinkedIn jako skvěle cílený marketingový a prodejní kanál. Konzultuji se zákazníky vhodnost a potenciál sítě LinkedIn právě pro ně, pro jejich produkt, jejich byznys.
Většinu své profesní kariéry jsem působil jako obchodník a manažer prodejních týmů v prodeji služeb a on-line marketingu. Díky tomu vás dokážu správně nasměrovat.
Potkávám se s manažery firem z B2B i B2C segmentu, také s podnikateli a živnostníky, kteří hledají nové cesty, jak získat nové zákazníky pro svůj byznys. Díky tomu mám zároveň také přehled o skutečných potřebách firem napříč obory.

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci. Napište nám svůj dotaz, rádi vám odpovíme.
Anebo nám napište e-mail na info@linkedakademie.cz
Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.