On-line workshop:
Jak tvořit obsah na LinkedIn - AKCELERÁTOR

Posuňte svůj obsah na LinkedIn na další úroveň a využívejte svůj byznysový potenciál na maximum. 

Že obsah na LinkedIn funguje, už asi víte. Pravděpodobně už za sebou máte několik nebo množství publikovaných postů. Dokonce se vám občas podaří napsat skvělý post. Přesto tomu něco chybí. Nebo jen chcete víc. Víc leadů, víc poptávek, víc zákazníků. Ve dvou 3,5hodinových blocích se naučíte, jak a čím urychlit získávání vlivunových zákazníků na LinkedIn. 

Workshop je rozdělen do dvou půldnů:


4. a 11. 10. 2022

oba dny 9 - 12:30

Zbývá už jen 0 míst

Lektorka kurzu:
Radka Legerska

LinkedIn obsahový stratég, copywriterka, lektorka

Garant kvality kurzu:
Jana Bártíková

Zakladatelka Linked Akademie

Maximální počet účastníků: 6

Kdo si tento workshop užije? 

  • Markeťáci, kteří chtějí zdokonalit v přípravě postů na LinkedIn. 
  • Majitelé a ředitelé firem, lídři týmů nebo obchodníci, kteří už fungují jako ambasadoři firmy nebo značky.
  • Freelanceři, kteří si obsahem na LinkedIn budují svůj osobní brand.
  • Pokročilí copywriteři, kteří se chtějí naučit pracovat s obsahem pro LinkedIn sofistikovaněji. 

CO VÁS ČEKÁ?  

První půlden: Ambasadorský obsah na maximum 

  • Cesta do hlubin zákazníkovy duše jako základ strategie
  • Komunikační mix a publikační plán: jak s tím pracovat
  • Metriky úspěšného ambasadora
  • Publikační nástroje: jak si to zjednodušit 

Druhý půlden: Posty, které zvýší váš vliv (a přivedou ještě více zákazníků) 

  • Rozdíly mezi virálními a odbornými posty
  • Jak poznat úspěšný post. Jde to vůbec změřit?
  • Formáty, které zvedají vliv i dosah a přivádí relevantní leady. Mechanika tvorby follow up.
  • Příprava vašeho vlastního newsletteru: zpětná vazba a doporučení, na čem pracovat. 

Jak bude on-line workshop probíhat:

Workshop bude probíhat on-line na platformě MS Teams:

  • Není třeba si nic instalovat, jen se připojíte přes odkaz, který vám zašleme předem
  • Všichni se navzájem uvidíme a uslyšíme: budete potřebovat funkční webovou kameru (integrovaná v notebooku) a sluchátka a mikrofon (ta od mobilu stačí)
  • Workshop bude interaktivní stejně, jako je ten živý: Budeme tvořit, zkoušet, vylaďovat, diskutovat.
  • Součástí workshopu bude také domácí příprava - pomocí otázek v pracovním listě, který vám zašlu, si promyslíte předem důležité otázky spojené s vaší obsahovou strategií na LinkedIn.

CENA WORKSHOPU:

 

11.500 Kč + DPH

25% sleva pro každého dalšího účastníka ze stejné firmy

V ceně: vstup na workshop, pracovní listy

ZVÝHODNĚNÝ BALÍČEK:

Workshop + 90 min následná konzultace s Radkou Legerskou

Zpětná vazba na vaše příspěvky, konkrétní doporučení k vaší obsahové strategii a další témata dle vaší potřeby

Běžná cena konzultace: 5.000 Kč + DPH.
Cena v součtu za oba produkty jednotlivě: 16.500 Kč + DPH

CENA BALÍČKU: 14.000 Kč + DPH

Zbývá už jen 0 míst

Chcete tento kurz k sobě do firmy? Napište nám na info@linkedakademie.cz, uděláme pro vás trénink na míru.

LEKTORKA KURZU

Radka Legerska

LinkedIn obsahový stratég, copywriterka, lektorka
Marketingu, hlavně tomu obsahovému, se věnuji pěknou řádku let. Vystudovala jsem bohemistiku a literární vědu. Moje profesní cesta byla spletitá, ale celou dobu jsem dělala jedno: hodně jsem psala, pořád. Tvořila jsem textový obsah napříč všemi mediálními kanály. Stovky, možná tisíce marketingových textů.
Dnes jsem součástí Linked Akademie. Učím klienty, jak díky dobrému a strategicky plánovanému obsahu na LinkedInu dosáhnout nejen vlivu, ale také nových zákazníků a poptávek. Zároveň tvořím klientské obsahově-komunikační strategie pro LinkedIn a mentoruji náš tým copywriterů.

CO ŘÍKAJÍ ABSOLVENTI?

Workshop na psaní textů pro byznys na LinkedIn od Radky byl pro mě velmi užitečný. Kromě teoretických doporučení jsem také tvořila vlastní texty. Bylo skvělé získat i zpětnou vazbu a nakonec takový vymazlený post publikovat.
Radka je velmi komunikativní a rychle se zorientuje i v neznámých oborech. Dokáže tak poradit i s texty z neobvyklých reálií.
Lubka StrakováMarketingová a obchodní manažerka Automator Czech Republic, https://www.linkedin.com/in/lubkastrakova/
Workshop byl hodně prakticky zaměřený, plný tipů, s okamžitou zpětnou vazbou. Pracovali jsme na vlastních textech, které jsme pak rovnou mohli použít. Tedy nejvíce jsem ocenila to propojení s praxí. Využiji určitě vše – návody na psaní textů, sestavení obsahové strategie, CTA slovesa i tipy na úpravu svého profilu.
Tereza ČečákováKoordinátorka vzdělávacích akcí a správce sociálních sítí Aesculap Akademie, B.Braun Group, https://www.linkedin.com/in/tereza-cecakova/
Z online setkání už sice začínám mít téměř osypky, ale Radka Legerska je profík a rychle nás do školení vtáhla. Vypořádat se přitom musela se všemi nešvary dnešní doby: online výukou dětí, technickými problémy i školením „bez tváří“. A všechno to zvládla s grácií sobě vlastní 🎉 A ještě nás stihla hodně naučit, třeba že DOBRÝ NADPIS může začínat velkými písmeny a neznamená to, že na někoho křičíte. Už se těším, až zase uspořádám školení pro zbytek firmy o tom, co je na LI nového a jak naše působení na téhle síti můžeme posunout zase o kousek dál.
Lucie ProrokováKey Accoutn Manager ITeuro a.s., https://www.linkedin.com/in/prorokova/
Nejužitečnější jsou pro mě základní pravidla pro psaní příspěvků od Alberta 😊. Díky Radce teď nad psaním jinak přemýšlím: Místo vlastností hledám benefity. Moc oceňuji možnost vytvoření si vlastního příspěvku přímo na workshopu, sdílení, zpětnou vazbu. Lektorka Radka Legerska je nejen odborník na psaní postů na LinkedIn, ale i moc příjemná žena, která dokáže vytvořit přátelskou atmosféru. 😊
Markéta BubnováProjektová manažerka ve společnosti AKADEMIE Libchavy, https://www.linkedin.com/in/marketabubnova/

PROČ PUBLIKOVAT HODNOTNÝ OBSAH na LinkedIn?

LikedIn je celosvětově neúspěšnější sítí pro byznys. Generuje 80% B2B leadů ze všech sociálních sítí. Pouze na LinkedIn se můžete CÍLENĚ dostat ke správným lidem na správných pozicích ve správných firmách. Oslovit je, propojit se s nimi a přeměnit je v zákazníky. Bez nutnosti prémiových účtů a placené reklamy.

Ale jen tím, že na LinkedIn jste, nové zákazníky nezískáte.

Základním předpokladem k uzavření obchodu je ZÍSKÁNÍ SI DŮVĚRY.

A nástrojem získávání důvěry na LinkedIn je KVALITNÍ A HODNOTNÝ OBSAH.

Hledáte něco jiného?

Individuální konzultace

Služby pro firmy

Další kurzy

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.