Tvořivý workshop:
Obsahová a prodejní strategie na LinkedIn

Naučíte se, jak vytvářet obsah, který vám bude přivádět nové zákazníky z LinkedIn. Z workshopu odejdete se seznamem témat k publikování, s publikačním plánem a svou vlastní obsahovou a prodejní strategií na této síti.  

Zbývá už jen 0 míst

16. 4. 2020

od 10 do 17 hodin, v Praze

Lektorka:
Lucie Zitterbartová

Specialistka na tvorbu obsahu na LinkedIn

Garant kvality kurzu:
Jana Bártíková

Zakladatelka Linked Akademie

Maximální počet účastníků: 7

Kvalitní obsah dokáže budovat pozitivní vztah budoucích i současných zákazníků k vaší značce a PRODÁVAT. Dobře připravená obsahová a prodejní strategie určuje, kolik nových zákazníků obsahem oslovíte, kolik vašich LinkedIn spojení přetavíte v BYZNYS.

Z workshopu si odnesete:

  • Návody, jak tvořit a publikovat hodnotný obsah, který vám pomůže získat nové a udržet stávající zákazníky na LinkedIn
  • Principy, jak vytvářet funkční obsahovou a prodejní strategii
  • Doporučení pro tvorbu publikačních plánů
  • Praktické tipy a triky pro samotné psaní a tvorbu dalšího obsahu 
  • Vlastní seznam témat, o kterých můžete na LinkedIn psát a hovořit
  • Svou vlastní obsahovou a prodejní strategii na LinkedIn

CO VÁS ČEKÁ:

5 praktických lekcí:

1. Co to je obsahový marketing a jak s ním pracovat na LinkedIn

2. Tvorba efektivní prodejní a obsahové strategie

3. Jaké hodnoty a proč sledovat pro měření funkčnosti strategie

4. Tvorba "tréninkových" příspěvků s využitím "copytriků"

5. Tvorba seznamu témat a publikačního plánu pro LinkedIn

Cena workshopu: 8.650 Kč + dph

25% sleva pro druhého účastníka ze stejné firmy

V ceně: vstup na workshop, domácí příprava, pracovní sešit, občerstvení (voda, káva, čaj, ovoce, snaky)

UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK: 9. 4. 2020

Maximální počet účastníků: 7

Zbývá už jen 0 míst

Chcete tento kurz k sobě do firmy? Napište nám na info@linkedakademie.cz, uděláme pro vás trénink na míru.

Lucie Zitterbartová

Copywriter, specialistka na tvorbu obsahu na LinkedIn
Na LinkedIn jsem narazila v červnu 2013 a založila si tu profil v roli obchodnice. Můj profil byl dlouho prázdný a spíše jsem LinkedIn využívala k hledání kontaktů a klíčových osob ve firmách, které jsem chtěla získat jako své klienty. Ale už tehdy bylo na LinkedIn několik zajímavých osobností, které skrze něj dělali byznys a inspirovali mě. Rozhodla jsem se spojit své znalosti z byznysu se svým citem pro text. Psala jsem pro druhé, ale tvořila jsem i vlastní obsah a budovala svůj osobní brand. Díky LinkedIn jsem získala zajímavou práci, navázala jsem spolupráci s mnoha klienty a nyní mám možnost podílet se na skvělých projektech. Na svém workshopu vám ráda předám své praktické zkušenosti s tvorbou obsahu a vytvářením obsahových strategií nejen na LinkedIn.

PROČ PUBLIKOVAT HODNOTNÝ OBSAH na LinkedIn?

LikedIn je celosvětově neúspěšnější sítí pro byznys. Generuje 80% B2B leadů ze všech sociálních sítí. Pouze na LinkedIn se můžete CÍLENĚ dostat ke správným lidem na správných pozicích ve správných firmách. Oslovit je, propojit se s nimi a přeměnit je v zákazníky. Bez nutnosti prémiových účtů a placené reklamy.

Ale jen tím, že na LinkedIn jste, nové zákazníky nezískáte.

základním předpokladem k uzavření obchodu je ZÍSKÁNÍ SI DŮVĚRY.

A nástrojem získávání důvěry na LinkedIn je KVALITNÍ A HODNOTNÝ OBSAH.

Zbývá už jen 0 míst

Hledáte něco jiného?

Individuální konzultace

Služby pro firmy

On-line kurz

Potřebujete pomoc? Máte otázky?

V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.