On-line Akademie:
LinkedIn PRO BYZNYS
Naučte se, jak se cíleně propojovat se svými potenciálními zákazníky a přeměňovat je na zákazníky skutečné tam, kde jsou. Na LinkedIn - celosvětově nejúspěšnější síti pro byznys.
S osobní podporou Jany Bártíkové
Přihlášky uzavíráme 10. 10.
On-line Akademie LinkedIn pro byznys
Kurz pro podnikatele, obchodníky, poradce, makléře, majitele a šéfy firem, markeťáky..., kteří chtějí získat více zákazníků, než kolik jim jejich současná prodejní (marketingová) strategie přináší
- Vytvoříte si svou vlastní a správnou strategii, jak získávat zákazníky na LinkedIn
- Naučíte se, jak se prezentovat (jako firma či jednotlivec) a budovat si na LinkedIn osobní či firemní značku
- Získáte praktické a funkční postupy, jak se na LinkedIn CÍLENĚ propojovat se správnými lidmi - potenciálními zákazníky. Jak je oslovit a přeměnit v zákazníky skutečné
- Pochopíte, jak získat na LinkedIn další obrat, zisk, výdělek, který zatím necháváte ležet ladem...
Nebudete potřebovat žádný LinkedIn Prémiový účet ani placenou reklamu. Nový byznys získáte jen díky tomu, že se naučíte naplno využívat LinkedIn Basic účet, který je zdarma...
Obsah kurzu a jednotlivých lekcí
Získáte praktické a s úspěchem ověřené postupy a návody. Budeme postupovat krok za krokem. V každé lekci spolu nejprve společně promyslíme strategii a pak si vše ukážeme a vyzkoušíme přímo v prostředí LinkedIn. Lekce a kroky na sebe promyšleně navazují. Na konci cesty vám začne LinkedIn generovat nový byznys.
1. LEKCE: Váš cíl a vaše strategie na LinkedIn
Nadefinujete si co nejpřesnější cíl a zvolíte tu správnou strategii právě pro váš byznys. Tím uděláte ten nejdůležitější krok k vašemu úspěchu na LinkedIn. Na něm budeme pak stavět všechny další kroky. Díky svému cíli a strategii ušetříte čas a energii a získáte výsledky mnohem rychleji.
- Krok 1: Jak na LinkedIn - principy fungování LinkedIn pro byznys
- Krok 2: S kým se budete propojovat a komunikovat, kdo je váš potenciální zákazník - definice vaší cílové skupiny
- Krok 3: Co budete o sobě prezentovat - definice vašeho byznysu, služby, produktu
- Krok 4: V čem je vaše konkurenční výhoda, váš přínos a užitek pro zákazníka - definice pilířů vaší strategie
- Krok 5: Jaké nástroje a funkce LinkedIn budete, vzhledem k vašemu byznysu a cílové skupině, používat - definice vaší LinkedIn strategie
Pracovní materiály: Pracovní listy s návodnými otázkami k definování vaší cílové skupiny, vás a vašeho byznysu, k vytvoření vaší vlastní LinkedIn strategie
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši strategii, doporučím vám ty správné kroky, postupy...
2. LEKCE: Vaše excelentní prezentace na LinkedIn
Prostřednictvím svého osobního LinkedIn profilu (a firemní stránky na LinkedIn, je-li součástí vaší strategie) dáváte o sobě vědět svým potenciálním zákazníkům. Umožňujete jim poznat vás, vaši odbornost a váš možný přínos a užitek pro ně. Zde vzniká první dojem, první rozhodnutí ANO - NE, které zásadně ovivňuje, zda nakonec získáte nový byznys. Nemůže vás tedy reprezentovat jiný LinkedIn profil, než-li excelentní. A takový společně, krok za krokem, vytvoříme.
- Krok 1: Jaké informace má váš profil (stránka) obsahovat - příprava tvorby excelentního LinkedIn profilu
- Krok 2: Jaký význam mají jednotlivé části LinkedIn profilu (LinkedIn firemní stránky) - strategický pohled na LinkedIn profil (firemní stránku)
- Krok 3: Krok za krokem - jak a kde co a jak změnit, vložit, nastavit, jak přidat chybějící části do profilu - praktická editace (tvorba) vašeho profilu (stránky) přímo v prostředí LinkedIn
- Krok 4: Propojení osobního profilu a firemní stránky, úprava url, veřejný symbol vašeho profilu, další jazykové verze, statistiyk návštěvnosti profilu, zobrazení ve vyhledávání - další praktické tipy a triky přímo v prostředí LinkedIn
- Krok 5: Zabezpečení vašeho LinkedIn účtu, nastavení komunikace a notifikací, další admin firemní stránky... - nastavení vašeho LinkedIn účtu
Pracovní materiály: Pracovní listy s návodnými otázkami k výběru a formulaci těch správných informací do vašeho profilu (firmení stránky), ukázky excelentních LinkedIn profilů a firemních stránek
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na jednotivé části vašeho LinkedIn profilu (firmení stránky) , doporučím vám změny, společně váš profil doladíme k excelentnosti
3. LEKCE: Velká a kvalitní síť vašich potenciálních zákazníků
Ohromnou výhodou LinkedIn je, že zde můžete CÍLENĚ najít své potenciální zákazníky - ty správné lidi na správných pozicích ve správných firmách a propojit se s nimi. A pak už stačí jen udělat pár dalších kroků a přeměnit je v zákazníky skutečné. V této lekci vás povedu krok za krokem k vytvoření velké a kvalitní sítě spojení - vašich budoucích zákazníků.
- Krok 1: Proč potřebujete velkou a kvalitní síť spojení, proč a jak začít s lidmi, na které už máte kontakt - Princip "Sněhové koule"
- Krok 2: Jak zněkolikanásobit velikost vaší sítě na pár kliknutí - Postup krok za krokem k rychlému vytvoření sítě až 1.000+ relevantních spojení na LinkedIn
- Krok 3: Jak najít a oslovit lidi, které ještě neznáte a kteří patří do vaší cílové skupiny - Základní a pokročilé vyhledávání (Boolean Search, X-Ray Search) na LinkedIn
- Krok 4: Jak požádat o spojení, abyste dosáhli 80% úspěšnost přijetí - Principy efektivního oslovování a propojování na LinkedIn
- Krok 5: Pokud je součástí vaší strategie firemní stránka, pak potřebujete také získat "sledující" - Jak získávat followers firemní stránky
Pracovní materiály: Screenshoty s postupy vyhledávání, příklady zpráv - žádostí o spojení
Konzultace s lektorkou: Probereme spolu, jaké velikost sítě můžete reálně dosáhnout do konce kurzu a do měsíce po jeho skončení. Poradím vám s definicí klíčových slov pro vyhledávání, pomohu vám prakticky, pokud si nebudete vědět s některým z kroků rady.
4. LEKCE: Budování značky na LinkedIn, komunikace a práce s obsahem
Předpokladem uzavření každého obchodu je vybudování vztahu a získávání důvěry. A právě to vám LinkedIn umožňuje dělat cíleně a efektivně. Hlavními nástroji jsou zde komunikace a kvalitní obsah. V této lekci se naučíte, jak pravidelně komunikovat, jaký obsah kde a jak zveřejňovat, i to, jak si vyhodnocovat jeho úspěšnost.
- Krok 1: Jak se do komunikace a obsahu vůbec pustit - Principy budování osobní a(nebo) firemní značky na LinkedIn
- Krok 2: O čem psát, mluvit, jaké formáty používat, co sdělovat komu a proč, kde čerpat, kdy a jak často publikovat- Tvorba obsahové strategie na LinkedIn
- Krok 3: Jak vytvářet různé tipy příspěvků (text, obrázky, videa, články), jak postovat, jaké osobní zprávy posílat - Vytváření a publikování obsahu v praxi, na LinkedIn
- Krok 4: Jak mít velký dosah, jak získat reakce publika, jak dostat svůj obsah za hranice své sítě či skupiny followers, jakým chybám se vyhnout - Praktické tipy na zvýšení dosahu příspěvků a reaktivity publika
- Krok 5: Jak zjistit, co funguje, na co se zaměřit, od čeho upustit - Vyhodnocování úspěšnosti komunikace
Pracovní materiály: Pracovní listy a tabulka, které vám pomohou vytvořit si obsahovou strategii na LinkedIn, ukázky různých forem příspěvků z různých oborů a oblastí, příklady individuállní komunikace pomocí osobních zpráv
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši obsahovou strategii. Poradím vám s vašimi prvními příspěvky. Pomohu vám je doladit, správně publikovat a získat zájem. Pskytnu vám doporučení k formulaci individuálních zpráv.
5. LEKCE: Přeměna spojení v zákazníky
Všechny předchozí lekce a kroky míří právě k tomuto cíli - získávat na LinkedIn nové zákazníky. V této lekci si ukážeme, jak sklízet vše, co jste doposud do LinkedIn investovali. Osvojíte si několik prodejních strategií, se kterými přeměníte svá LinkedIn spojení (a followers) v leady a v zákazníky. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech.
- Krok 1: Jak na LinkedIn prodávat a jak naopak vůbec ne - Principy akvizice a prodeje na LinkedIn
- Krok 2: Jak identifikovat kvalitní lead, jak ho kontaktovat a oslovit a konvertovat ve schůzku - LinkedIn strategie pro přímý prodej (B2B i B2C)
- Krok 3: Jak zapojit aktivity na LinkedIn do svého on-line prodeje - LinkedIn strategie pro on-line prodej
- Krok 4: Proč si založit LinkedIn skupinu, jak ji vést a spravovat a jak ji prodejně vytěžovat - LinkedIn skupiny jako "zlatý důl" LinkedIn
- Krok 5: Čím a jak začnete přitahovat poptávky, které za vámi budou přicházet z LinkedIn samy - Strategie přitahování poptávek z LinkedIn
Pracovní materiály: Příklady prodejních strategií, ukázky prodejních příspěvků a osobních zpráv se žádostí o schůzku nebo telefonát, příklady funkčních LinkedIn skupin
Konzultace s lektorkou: Probereme spolu vaši prodejní strategii. Dám vám zpětnou vazbu a doporučení na vaše akviziční one-to-one zprávy i na vaše prodejní příspěvky. Pomohu vám s vytvořením a vedením LinkedIn skupiny.
ZÁVĚREČNÝ WEBINÁŘ
Na konci kurzu se setkáme na 90 min on-line. V reálném čase odpovím na vaše otázky, ukáži vám znovu postupy, které budete potřebovat zopakovat a dovysvětlit. Představím vám aktuální LinkedIn novinky a ukáži vám, jak je přidat do své strategie a jak s nimi prakticky pracovat. Webinář budete mít k dispozici i po jeho skončení ve formě záznamu.
PRACOVNÍ MATERIÁLY a ÚKOLY
V každé lekci dostanete také pracovní materiály - pracovní listy, ukázky, příklady, formuláře... Každý krok pak bude obsahovat PRAKTICKÝ ÚKOL. Jeho splnění vás posune v používání LinkedIn velmi rychle k vašemu cíli.
SPOLEČNÁ AKTIVNÍ PRÁCE V UZAVŘENÉ LinkedIn SKUPINĚ
Úkoly z každé lekce a kroku budete plnit v uzavřené skupině na LinkedIn. Zde budu pro vás KAŽDÝ DEN k dispozici. Budu odpovídat na vaše otázky, poskytovat vám zpětnou vzabu, konzultovat jednotlivé kroky.
BONUSY
Ke kurzu, po jeho skončení, získáte ještě navíc tato bonusová videa:
- Tipy a triky, jak obejít (zákonně) některé limity LinkedIn Basic účtu - Jana Bártíková
- Nahlédnutí pod pokličku prémiových LinkedIn účtů - LinkedIn Sales Navigator a LinkedIn Recruiter - Jana Bártíková
- Placená reklama na LinkedIn - jak funguje a kdy se vyplatí - odborník na placenou reklamu na LinkedIn (jméno prozrdím už brzy!)
- Pravidla úspěšného networkingu v on-line i off-line světě
LEKTORKA KURZU
Jana Bártíková
Jak bude kurz probíhat
- Kurz startuje 14. 10. 2019
- Potrvá 5 týdnů a tvoří ho 5 lekcí a závěrečný webinář
- Lekce se vám budou odkrývat postupně, každé pondělí ráno se otevře nová lekce
- Pro studium si nemusíte rezervovat žádný konkrétní čas. Po otevření vám lekce zůstane přístupná už po celou dobu trvání kurzu
- Každá lekce je rozdělena do 5 kroků, které tvoří vždy video + úkoly + pracovní materiály
- Obsahem každé lekce je strategie + ukázky, příklady + nastavování, vytváření, aktivita přímo na vašem LinkedIn účtu
- Každý krok vám nezabere více než 30 minut denně
- Videa jsou názorná - klikání krok za krokem, nastavování, vysvětlování v prostředí LinkedIn
- Od začátku kurzu až do 30. 11. budeme společně pracovat v uzavřené skupině na LinkedIn
- V naší skupině na LinkedIn budete plnit své úkoly a dostávat ode mě (a od kolegů v kurzu) zpětnou vazbu a maximální podporu
- Ve skupině budu denně odpovídat na vaše otázky, konzultovat, diskutovat
- Kurz je přístupný jen pro 100 účastníků, abych se vám mohla naplno věnovat
- Další termín otevřu až za rok
- Přístup ke všem lekcím budete mít po dobu jednoho roku
- Po skončení kurzu můžete získat CERTIFIKÁT o jeho absolvování.
Kolik On-line akademie LinkedIn pro byznys stojí?
BASIC
- 5 lekcí kurzu
- Úkoly a pracovní materiály
- Přístup do kurzu po dobu 1 roku
Cena kurzu: 6.685 Kč (267 Eur)
Uvedená cena je bez DPH
PROFI
- 5 lekcí kurzu
- Úkoly a pracovní materiály
- Závěrečný webinář
- Plnění úkolů, konzultace a podpora lektorky v uzavřené LinkedIn skupině do 30.11.
- 4 bonusová videa
- Přístup do kurzu po dobu 1 roku
Cena kurzu: 9.756 Kč (390 Eur)
Zvýhodněná cena pro 2:
15.609 Kč (624 Eur) + dph
Uvedené ceny jsou bez DPH
VIP
- Komplet vše, co obsahuje varianta PROFI
- 2x60 min individuálních Skype konzultací s Janou Bártíkovou v hodnotě 5.000 Kč
- Živý celodenní workshop "Obsahová a prodejní strategie na LinkedIn" (v lednu 2020) v hodnotě 7.860 Kč
Cena kurzu: 17.986 Kč (719 Eur)
Tato varianta je přístupná jen pro 10 přihlášených
Uvedená cena je bez DPH
REFERENCE
On-line Akademie LinkedIn pro byznys je právě otevřena
Vstupte do jedinečného kurzu o LinkedIn s osobní podporou Jany Bártíkové, zakladatelky Linked Akademie.
Přidejte se k nám i vy! Během 5 týdnů uvidíte na svém LinkedIn zásadní změny, které se vzápětí projeví i v nárůstu vašich zákazníků! Přihlášky uzavíráme 10. 10. 2019 o půlnoci.
Pořád si ještě nejste jisti, jestli je tohle kurz pro vás? Nabízíme vám 14 denní garanci vrácení peněz.
Když do 14 dnů od zahájení kurzu zjistíte, že vám kurz nepřinesl žádné nové informace a že pro vás váš byznys nemá žádný přínos, napište nám. Stačí jen doložit splnění úkolů z již otevřených lekcí a my vám vrátíme všechny peníze zpět.
Garance spokojenosti se počítá od data startu kurzu, tedy od 14. 10. 2019
PROČ KURZ O LinkedIn?
Na LinkedIn můžete oslovit publikum, ke kterému se na jiné síti vůbec nedostanete.
- LinkedIn je PROFESNÍ sociální síť, vznikla se záměrem unožnit profesionálům propojovat se a spolupracovat
- Celosvětově generuje LinkedIn 80% B2B leedů
- U nás v ČR je nejrychleji rostoucí sociální sítí. Právě prožíváme LinkedIn boom
- Řada majitelů firem, top-manažerů a rozhodovatelů na Facebooku buďto vůbec není, anebo ho využívají jen jako nástroj ke komunikace a sdílení osobních věcí s opravdu blízkými lidmi. Práci a byznys si sem nenosí.
- Naopak na LinkedIn jsou právě s tímto záměrem. Jsou otevření kontaktům a informacím, které jim mohou být pracovně prospěšné a kterém jim pomohou k úspěchu.
- Lidé na LinkedIn jsou daleko otevřenější propojování se s lidmi, které osobně neznají.
- Jsou obory, pro které se LinkedIn nehodí vůbec a naopak, LinkedIn je pro ně tou pravou sítí...
Potřebujete pomoc? Máte otázky?
V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.