On-line Akademie:
LinkedIn PRO BYZNYS
Bohužel, jdete pozdě. Přihlášky do kurzu jsou uzavřeny.
Chcete, abych vám dala vědět, až kurz znovu otevřu?
Pak zde zanechte svůj email:
On-line Akademie LinkedIn pro byznys
Kurz pro podnikatele, obchodníky, poradce, makléře, majitele a šéfy firem, markeťáky..., kteří chtějí získat více zákazníků (B2B i B2C), než kolik jim jejich současná prodejní marketingová strategie přináší.
- Vytvoříte si svou vlastní a funkční strategii, jak získávat na LinkedIn nové zákazníky, ke kterým se jinde a jinak nedostanete.
- Naučíte se, jak se prezentovat (jako firma či jednotlivec) a budovat si na LinkedIn osobní či firemní značku.
- Získáte praktické a funkční postupy, jak se na LinkedIn CÍLENĚ propojovat se správnými lidmi – potenciálními zákazníky, rozhodovateli ve firmách. Jak je oslovit a přeměnit ve skutečné zákazníky.
- Pochopíte, jak na LinkedIn získat další obrat, zisk, výdělek, který zatím necháváte ležet ladem.
Nebudete potřebovat žádný LinkedIn Prémiový účet ani placenou reklamu. Nový byznys získáte jen díky tomu, že se naučíte naplno využívat LinkedIn Basic účet, který je zdarma.
Kurz je postaven na úspěšné LinkedIn strategii: AMBASADORINGU
Obsah kurzu a jednotlivých lekcí
Získáte praktické a úspěšně ověřené postupy a návody. Budeme postupovat krok za krokem. V každé lekci spolu nejprve společně promyslíme strategii a pak si vše ukážeme a vyzkoušíme přímo v prostředí LinkedIn. Lekce a kroky na sebe promyšleně navazují. Na konci cesty vám začne LinkedIn generovat nový byznys.
1. LEKCE: Váš cíl a vaše strategie na LinkedIn
Nadefinujete si co nejpřesnější cíl a zvolíte tu správnou strategii právě pro váš byznys. Tím uděláte ten nejdůležitější krok k vašemu úspěchu na LinkedIn. Na něm postavíme všechny další kroky. Díky svému cíli a strategii ušetříte čas a energii a získáte výsledky mnohem rychleji.
- Krok 1: Jak na LinkedIn – principy fungování LinkedIn pro byznys
- Krok 2: S kým se budete propojovat a komunikovat, kdo je váš potenciální zákazník – definice vaší cílové skupiny
- Krok 3: Co o sobě budete prezentovat – definice vašeho byznysu, služby, produktu
- Krok 4: V čem je vaše konkurenční výhoda, váš přínos a užitek pro zákazníka – definice pilířů vaší strategie
- Krok 5: Jaké nástroje a funkce LinkedIn budete používat vzhledem k vašemu byznysu a cílové skupině – definice vaší LinkedIn strategie
Pracovní materiály: Získáte pracovní listy s návodnými otázkami k definování vaší cílové skupiny, vás a vašeho byznysu k vytvoření vaší vlastní LinkedIn strategie.
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši strategii a doporučím vám správné kroky a postupy.
2. LEKCE: Vaše excelentní prezentace na LinkedIn
Prostřednictvím svého osobního LinkedIn profilu (a firemní stránky na LinkedIn, je-li součástí vaší strategie) o sobě dáváte vědět svým potenciálním zákazníkům. Umožňujete jim poznat vás, vaši odbornost a váš možný přínos a užitek pro ně. Zde vzniká první dojem, první rozhodnutí ANO – NE, které zásadně ovivňuje, zda nakonec získáte nový byznys. Nemůže vás tedy reprezentovat jiný LinkedIn profil, než-li excelentní. A takový společně krok za krokem vytvoříme.
- Krok 1: Jaké informace má váš profil (stránka) obsahovat, jak je formulovat – příprava tvorby excelentního LinkedIn profilu
- Krok 2: Jaký význam mají jednotlivé části LinkedIn profilu (LinkedIn firemní stránky), jaké informace mají obsahovat – strategický pohled na LinkedIn profil (firemní stránku)
- Krok 3: Krok za krokem – jak, kde a co změnit, vložit, nastavit, jak přidat chybějící části do profilu – praktická editace (tvorba) vašeho profilu (stránky) přímo v prostředí LinkedIn
- Krok 4: Propojení osobního profilu a firemní stránky, úprava url, veřejný symbol vašeho profilu, další jazykové verze, statistiky návštěvnosti profilu, zobrazení ve vyhledávání – další praktické tipy a triky přímo v prostředí LinkedIn
- Krok 5: Zabezpečení vašeho LinkedIn účtu, nastavení komunikace a notifikací, další administrace firemní stránky – nastavení vašeho LinkedIn účtu
Pracovní materiály: Získáte pracovní listy s návodnými otázkami k výběru a formulaci těch správných informací do vašeho profilu (firemní stránky), ukázky excelentních LinkedIn profilů a firemních stránek.
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na jednotivé části vašeho LinkedIn profilu (firmení stránky), doporučím vám změny a společně váš profil doladíme k excelentnosti.
3. LEKCE: Velká a kvalitní síť vašich potenciálních zákazníků
Ohromnou výhodou LinkedIn je, že zde můžete CÍLENĚ najít své potenciální zákazníky – ty správné lidi na správných pozicích ve správných firmách – a propojit se s nimi. Pak už jen uděláte pár dalších kroků a přeměníte je ve skutečné zákazníky. V této lekci vás povedu krok za krokem k vytvoření velké a kvalitní sítě spojení – vašich budoucích zákazníků.
- Krok 1: Proč potřebujete velkou a kvalitní síť spojení, proč a jak začít s lidmi, na které už máte kontakt – Princip „Sněhové koule“
- Krok 2: Jak zněkolikanásobit velikost vaší sítě na pár kliknutí – Postup krok za krokem k rychlému vytvoření sítě až 1.000+ relevantních spojení na LinkedIn
- Krok 3: Jak najít a oslovit lidi, které ještě neznáte a kteří patří do vaší cílové skupiny – Základní a pokročilé vyhledávání (Boolean Search, X-Ray Search) na LinkedIn
- Krok 4: Jak požádat o spojení, abyste dosáhli 80% úspěšnosti přijetí – Principy efektivního oslovování a propojování na LinkedIn
- Krok 5: Pokud je součástí vaší strategie firemní stránka, pak potřebujete také získat „sledující“ – Jak získávat followers firemní stránky
Pracovní materiály: Získáte screenshoty s postupy vyhledávání, příklady zpráv – žádostí o spojení.
Konzultace s lektorkou: Společně probereme, jak velké sítě můžete reálně dosáhnout do konce kurzu a do měsíce po jeho skončení. Poradím vám s definicí klíčových slov pro vyhledávání, pomohu vám prakticky, pokud si nebudete vědět s některým z kroků rady.
4. LEKCE: Budování značky na LinkedIn, komunikace a práce s obsahem
Předpokladem uzavření každého obchodu je vybudování vztahu a získávání důvěry. A právě to vám LinkedIn umožňuje dělat cíleně a efektivně. Hlavními nástroji jsou komunikace a kvalitní obsah. V této lekci se naučíte, jak pravidelně komunikovat, jaký obsah kde a jak zveřejňovat, i to, jak si vyhodnocovat jeho úspěšnost.
- Krok 1: Jak se do komunikace a obsahu vůbec pustit – Principy budování osobní a(nebo) firemní značky a komunikace na LinkedIn
- Krok 2: O čem psát, mluvit, jaké formáty používat, co sdělovat komu a proč, kde čerpat, kdy a jak často publikovat – Tvorba obsahové strategie na LinkedIn
- Krok 3: Jak vytvářet různé tipy příspěvků (text, obrázky, videa, články), jak postovat, jaké osobní zprávy posílat – Vytváření a publikování obsahu v praxi na LinkedIn
- Krok 4: Jak mít velký dosah, jak získat reakce publika, jak dostat svůj obsah za hranice své sítě či skupiny followers, jakým chybám se vyhnout – Praktické tipy na zvýšení dosahu příspěvků a reaktivity publika
- Krok 5: Jak zjistit, co funguje, na co se zaměřit, od čeho upustit – Vyhodnocování úspěšnosti komunikace
Pracovní materiály: Získáte pracovní listy a tabulku, které vám pomohou vytvořit si obsahovou strategii na LinkedIn, ukázky různých forem příspěvků z různých oborů a oblastí a příklady individuální komunikace pomocí osobních zpráv.
Konzultace s lektorkou: Dám vám zpětnou vazbu na vaši obsahovou strategii. Poradím vám s vašimi prvními příspěvky. Pomohu vám je doladit, správně publikovat a získat zájem. Poskytnu vám doporučení k formulaci individuálních zpráv.
5. LEKCE: Přeměna spojení v zákazníky
Všechny předchozí lekce a kroky míří právě k tomuto cíli – získávat na LinkedIn nové zákazníky. V této lekci si ukážeme, jak sklízet vše, co jste doposud do LinkedIn investovali. Osvojíte si několik prodejních strategií, se kterými přeměníte svá LinkedIn spojení (a followers) v leady a v zákazníky. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech.
- Krok 1: Jak na LinkedIn prodávat a jak naopak vůbec ne – Principy akvizice a prodeje na LinkedIn
- Krok 2: Jak identifikovat kvalitní lead, jak ho kontaktovat a oslovit a konvertovat ve schůzku – LinkedIn strategie pro přímý prodej (B2B i B2C)
- Krok 3: Jak zapojit aktivity na LinkedIn do svého on-line prodeje – LinkedIn strategie pro on-line prodej
- Krok 4: Proč si založit LinkedIn skupinu, jak ji vést a spravovat a jak ji prodejně vytěžovat – LinkedIn skupiny jako „zlatý důl“ na LinkedIn
- Krok 5: Čím a jak začnete přitahovat poptávky, které za vámi budou přicházet z LinkedIn samy – Strategie přitahování poptávek z LinkedIn
Pracovní materiály: Získáte příklady prodejních strategií, ukázky prodejních příspěvků a osobních zpráv se žádostí o schůzku nebo telefonát a příklady funkčních LinkedIn skupin.
Konzultace s lektorkou: Probereme spolu vaši prodejní strategii. Dám vám zpětnou vazbu a doporučení na vaše akviziční one-to-one zprávy i na vaše prodejní příspěvky. Pomohu vám s vytvořením a vedením LinkedIn skupiny.
V průběhu kurzu vás navíc podpoří:
PRACOVNÍ MATERIÁLY A ÚKOLY
V každé lekci dostanete pracovní materiály – pracovní listy, ukázky, příklady, formuláře...
Každý krok pak bude obsahovat PRAKTICKÉ ÚKOLY.
Jejich splnění vás posune v používání LinkedIn velmi rychle k vašemu cíli.
MOJE ZPĚTNÁ VAZBA, ODPOVĚDI NA OTÁZKY, KONZULTACE
Zde pro vás budu k dispozici
KAŽDÝ DEN.
Budu odpovídat na vaše otázky, poskytovat vám zpětnou vazbu a konzultovat jednotlivé kroky.
LEKTORKA KURZU
Jana Bártíková
Bonusy pro varianty PROFI a VIP:
ZÁVĚREČNÝ WEBINÁŘ
Na konci kurzu se setkáme 90 minut on-line.
Webinář proběhne v členské sekci kurzu, není třeba se na něj registrovat.
V reálném čase odpovím na vaše otázky a znovu vám ukáži postupy, které budete potřebovat zopakovat a dovysvětlit.
Představím vám aktuální LinkedIn novinky a ukáži vám, jak je přidat do své strategie a jak s nimi prakticky pracovat.
Webinář budete mít k dispozici i po jeho skončení ve formě záznamu.
SEDM BONUSOVÝCH VIDEÍ
2. Tipy a triky, jak obejít (legálně) některé limity LinkedIn Basic účtu
autorka: Jana Bártíková
3. Nahlédnutí pod pokličku prémiového účtů LinkedIn Sales Navigator
autor: Tomáš Burda, lektor a konzultant LinkedIn pro obchodníky a prodejní týmy
4. Placená reklama na LinkedIn – jak funguje a kdy se vyplatí
autor: Václav Krajňák, odborník na digitální marketing a automatizaci
5. Pravidla úspěšného networkingu v on-line i off-line světě
autor: Vít Prokůpek, odborník na psychologii ovlivňování
6. Copywriterské doporučení pro obsah, který vám na LinkedIn přivede zákazníky
autorka Lucie Zitterbartová, specialistka na tvorbu obsahu na LinkedIn, copywriter
7. LinkedIn jako strategický obchodní kanál
autor Kryštof Kopecký, lektor a konzultant LinkedIn pro firmy a podnikatele
Jak kurz probíhá
- Potrvá 5 týdnů a tvoří ho 5 lekcí a závěrečný webinář
- Lekce se vám budou odkrývat postupně, každé pondělí ráno se otevře nová lekce
- Pro studium si nemusíte rezervovat žádný konkrétní čas. Po otevření vám lekce zůstane přístupná už po celou dobu trvání kurzu
- Každá lekce je rozdělena do 5 kroků, které tvoří vždy video + úkoly + pracovní materiály
- Kroky se budou otevírat také postupně, každý den jeden krok
- Obsahem každé lekce je strategie + ukázky, příklady + nastavování, vytváření, aktivita přímo na vašem LinkedIn účtu
- Videa jsou názorná – klikání krok za krokem, nastavování, vysvětlování v prostředí LinkedIn
- Každý krok vám nezabere více než 60 minut denně
- Po celoudobu budeme společně pracovat v uzavřené skupině na LinkedIn (PROFI a VIP)
- V naší skupině na LinkedIn budete plnit své úkoly a dostávat ode mě (a od kolegů v kurzu) zpětnou vazbu a maximální podporu
- Ve skupině budu denně odpovídat na vaše otázky, konzultovat a diskutovat
- Kurz je přístupný jen pro 100 účastníků, abych se vám mohla naplno věnovat
- Přístup ke všem lekcím budete mít po dobu jednoho roku
- Po skončení kurzu můžete získat CERTIFIKÁT o jeho absolvování
Bonusy pro variantu VIP:
KONZULTACE A WORKSHOP
2. Živý celodenní workshop „LinkedIn obsah”, který se prodává v hodnotě 3 490 Kč
3. Pouze pro 10 prvních přihlášených účastníků
BASIC
- 5 lekcí kurzu
- Úkoly a pracovní materiály
- Přístup do kurzu po dobu 1 roku
- Možnost získání certifikátu
PROFI
- 5 lekcí kurzu
- Úkoly a pracovní materiály
- Přístup do kurzu po dobu 1 roku
- Možnost získání certifikátu
- Plnění úkolů, konzultace a podpora Jany B. a lektorů v uzavřené LinkedIn skupině do 28. 8. 2020
- Závěrečný webinář
- 7 bonusových videí
VIP
- Komplet vše, co obsahuje varianta PROFI
- 2x60 min individuálních Skype konzultací s Janou Bártíkovou v hodnotě 6.000 Kč
- Živý celodenní workshop "LinkedIn obsah, který se prodává" v hodnotě 3.490 Kč
REFERENCE
On-line Akademie LinkedIn pro byznys
je již bohužel UZAVŘENA.
Chcete, abych vám dala vědět, až kurz znovu otevřu?
Pak zde zanechte svůj email:
Pořád si ještě nejste jisti, jestli je tohle kurz pro vás? Nabízíme vám 14 denní garanci vrácení peněz.
Když do 14 dnů od zahájení kurzu zjistíte, že vám kurz nepřinesl žádné nové informace a že pro vás váš byznys nemá žádný přínos, napište nám. Stačí jen doložit splnění úkolů z již otevřených lekcí a my vám vrátíme všechny peníze zpět.
Garance spokojenosti se počítá od data startu kurzu, tedy od 13. 7. 2020
PROČ KURZ O LinkedIn?
Na LinkedIn můžete oslovit publikum, ke kterému se na jiné síti vůbec nedostanete.
- LinkedIn je PROFESNÍ sociální síť, která vznikla se záměrem umožnit profesionálům propojovat se a spolupracovat.
- Celosvětově generuje LinkedIn 80 % B2B leedů.
- U nás v ČR je nejrychleji rostoucí sociální sítí – právě prožíváme LinkedIn boom.
- Řada majitelů firem, top-manažerů a rozhodovatelů na Facebooku vůbec není, anebo ho využívá jen jako nástroj ke komunikace a sdílení osobních věcí s opravdu blízkými lidmi. Práci a byznys si sem nenosí.
- Naopak na LinkedIn jsou právě s tímto záměrem. Jsou otevření kontaktům a informacím, které jim mohou být pracovně prospěšné a které jim pomohou k úspěchu.
- Lidé na LinkedIn jsou daleko otevřenější k propojování se s lidmi, které osobně neznají.
- Jsou obory, pro které se LinkedIn nehodí vůbec, a obory, pro které je LinkedIn tou pravou sítí.
Potřebujete pomoc? Máte otázky?
V pravém dolním rohu najdete chatovací aplikaci, kam mi můžete svůj dotaz okamžitě napsat a já vám ráda odpovím.
Anebo mi napište na email info@linkedakademie.cz
Jsem tu pro vás, ráda vám pomohu.