Rozhovor Michala Součka s Janou Bártíkovou na téma:

Je LinkedIn vhodný prodejní nástroj pro realitní makléře?

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Jana Bártíková

Autorka a lektorka Linked Akademie
Na LinkedIn jsem od roku 2007. Dokud jsem byla zaměstnanec, získala jsem díky této síti velmi zajímavé pracovní nabídky. 6 let už podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 80% mých prodejů a objednávek a zakázek. Už čtvrtým rokem učím své klienty, jednotlivce i firmy, jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 1.000 účastníků.

MÁTE OTÁZKU k tématu?

Napište mi ji sem do komentářů, ráda vám v průběhu vysílání odpovím.

  1. Michal Souček napsal:

    Jinak jsme se domluvili s Janou, že na této stránce brzy zveřejní odkaz na školení Linked IN pro QARA. Odkaz vám přijde i do emailu a zveřejníme jej i v naší uzavřené Facebook QARA skupině. Pěkný večer všem. Michal

  2. Kamila napsal:

    Děkujeme 🙂

  3. David Přikryl napsal:

    Mělo by nás tam být z Qara hodně, abychom si mohli vzájemně lajkovat své příspěvky a tím se dostávat ke spoustě nových kontaktů. :-))

  4. Kamila napsal:

    Co je tedy nejdůležitější mít v osobním profilu?

  5. Martin Romanek napsal:

    Ahoj Michale , zdravím také Janu, dotaz::
    Jaký je průměrný počet kontaktu na jednoho uživatele LinkedIn a kolik je optimální počet aby byl profil zajímavý pro byznys ? Díky Martin R.

  6. Věra napsal:

    Dobrý den,
    mám otázky

    1. co říkáte na nabídku nemovitostí na prodej přes linkedin? Je to ten správný nástroj?
    2. jak často mám být aktivní na linkedinu, aby začal linked „žít“ tj. cca kolik článků za týden, kolik like, kolik komentářů, žádání o reference apod.
    3. jaká témata na linkedin dávat?

    děkuji Věra

Komentáře nejsou povoleny.