Jak LinkedIn pozměnil svůj algoritmus?

Před více než rokem LinkedIn změnil svůj algoritmus. Postavil jej na principu dwell time, tedy době, kterou uživatel stráví prohlížením příspěvku. Tato zásadní změna měla podpořit šíření obsahu s přidanou hodnotou, který...

Celý článek

Jak přeměnit LinkedIn ve zdroj zákazníků

LinkedIn v poslední době zaznamenal ohromný růst. Ve světe i u nás. V Česku jsme se přiblížili 2 milionům uživatelů. Mnoho podnikatelů i firem stále více vnímá, že dnešní LinkedIn není jen zdroj životopisů...

Celý článek

Firemní stránka na LinkedIn nefunguje? Ambasadoring ano

Používáte na LinkedIn jenom firemní stránku a divíte se, že vaše aktivita nemá žádné výsledky? Je to tím, že volíte nesprávnou strategii. Na LinkedIn totiž platí: Lidé raději komunikují s lidmi, lidé se raději...

Celý článek

4 časté chyby profilových fotek na LinkedIn (a jak to dělat správně)

Na profilových fotkách najdete všechno: od neosobního LinkedIn avatara přes roztomilá zvířátka až po umělecké portréty obličejů šibalsky skrytých za rozkvetlé stromy. Výběr profilové fotografie pro LinkedIn je vaše osobní volba. Pokud...

Celý článek

Co se nejčastěji říká o českém LinkedIn a není to tak úplně pravda

„Nejstarší sociální síť? Rozhodně Facebook!“ Říkala jsem si donedávna. Taky vás to napadlo? Přitom je LinkedIn veteránem sociálních sítí, který letos v prosinci oslaví 20 let od svého zrození.   Už v roce...

Celý článek

30 tipů, jak zvýšit dosah vašich příspěvků na LinkedIn

Evropský expert na LinkedIn Richard van der Blom vyhodnotil rok po spuštění fungování nového LinkedIn algoritmu Dwell Time v obsáhlém reportu. Jeho součástí je i 30 tipů, jak zvýšit dosah LinkedIn postů. Porovnala...

Celý článek

8 tipů, jak vytvořit LinkedIn newsletter, který vaše čtenáře chytí a nepustí

V záložce Moje síť na LinkedInu na vás v poslední době začal vyskakovat nový druh upozornění. Kdekdo nabízí, abyste začali odebírat jeho newsletter. Stačí jedno kliknutí a přísun novinek máte zajištěný. Chcete tvořit svůj...

Celý článek

LinkedIn Best Practice (část 2.)

Na čem stojí úspěšná strategie LinkedIn pro byznys? Co mi ukázalo 14 let na téhle síti? Na co jsem si metodou pokus-omyl přišla za poslední 8 let, kdy používám LinkedIn jako byznysový nástroj...

Celý článek

LinkedIn Best Practice (část 1.)

Na LinkedIn jsem 14 let. Jako byznysový nástroj pro získávání nových zákazníků ho používám 8 let. Posledních 6 let učím firmy a podnikatele generovat z LinkedIn leady a poptávky. Vyzkoušela jsem za ty roky...

Celý článek
LinkedIn Strategie

Jak si vytvořit funkční LinkedIn STRATEGII?

Jasně, že žádnou strategii na LinkedIn nepotřebujete. Můžete tady prostě být jen tak. Číst si a komentovat posty, které vás baví, propojovat se nahodile s tím, kde je vám sympatický, trávit tady hodiny...

Celý článek