NOVÝ ONLINE KURZ: DOKONALÝ LINKEDIN PROFIL

Přeměňte svůj LinkedIn profil v magnet na kontakty

Profil, který jasně říká, kdo jste, co děláte a jak můžete být užiteční, vám umí přitáhnout správné kontakty a pomůže vám získat poptávky, zakázky nebo lepší práci.

S tímto kurzem si takový profil vytvoříte.

Umíte svým profilem přitáhnout pozornost, zaujmout a motivovat k propojení?

Možná i vás trápí (tak jako většinu), že...

  • Nevíte, jak svůj profil vyplnit správně, a tak leží ladem. Vůbec tedy neodpovídá tomu, co teď děláte a umíte. Když už vás někdo osloví, nabídka není relevantní.
  • Váš profil není úplný. Vaše síť je malá, roste pomalu a tak vám nic nepřináší. Když už vás někdo najde, mnoho se o vás nedozví a proto odchází pryč.
  • Jste málo dohledatelní a tak musíte stále rozesílat žádosti o spojení. Většina ale zůstává bez odezvy. Tohle nahánění lidí vás už moc nebaví.
  • Nevíte, k čemu vám dobře nastavený profil bude. Sice na LinkedIn jste, ale nevíte, jak se sítí pracovat strategicky a ziskově.
  • Váš profil je jen kopií vašeho CV. Chronologický soupis pracovních zkušeností je pro navázání spojení málo. Co a jak napsat, abyste zaujali, vás ale nenapadá. 

Možná i vás trápí (tak jako většinu), že...

  • Nevíte, jak svůj profil vyplnit správně, a tak leží ladem. Vůbec tedy neodpovídá tomu, co teď děláte a umíte. Když už vás někdo osloví, nabídka není relevantní.
  • Váš profil není úplný. Vaše síť je malá, roste pomalu a tak vám nic nepřináší. Když už vás někdo najde, mnoho se o vás nedozví a proto odchází pryč.
  • Jste málo dohledatelní a tak musíte stále rozesílat žádosti o spojení. Většina ale zůstává bez odezvy. Tohle nahánění lidí vás už moc nebaví.
  • Nevíte, k čemu vám dobře nastavený profil bude. Sice na LinkedIn jste, ale nevíte, jak se sítí pracovat strategicky a ziskově.
  • Váš profil je jen kopií vašeho CV. Chronologický soupis pracovních zkušeností je pro navázání spojení málo. Co a jak napsat, abyste zaujali, vás ale nenapadá. 

Výsledek? V podstatě pořád stejný. Spousta práce, malá síť, žádné zakázky.

Změňte to excelentní sebeprezentací

Profil na LinkedIn je velmi efektivní způsob, jak prezentovat sebe a svou značku.
Abyste i vy přitahovali potenciální zákazníky a spolupracovníky, musíte být vidět a být dohledatelní.
A také potřebujete působit důvěryhodně, přínosně a zajímavě.

Správně vytvořený profil to umí. Motivuje neznámého návštěvníka k propojení.

AKADEMIE LINKEDIN PRO BYZNYS

Kurz „Dokonalý LinkedIn profil“

5 hlavních kapitol

13 videí s návody a 9 videí s lektorkou vás provedou celým profilem, abyste z něj vytvořili byznys vizitku.

Cvičení a kvízy

19 interaktivních cvičení, která vám pomohou opravdu pochopit význam každé sekce vašeho profilu.

Praktická PDF

5 PDF s praktickými tipy a 20 ukázek profilů a vzorů pro inspiraci a správné pochopení informací v kurzu.

3 doplňující kapitoly

Tipy a triky navíc pro ty, kteří chtějí tvořit obsah, další jazykové verze profilu nebo vytunit firemní stránku.

5 bonusů

A na konci sladká odměna. Vzdělávejte se, testujte a získané body vyměňte za užitečné know-how.

5 hlavních kapitol

13 videí s návody a 9 videí s lektorkou vás provedou celým profilem, abyste z něj vytvořili byznys vizitku.

Cvičení a kvízy

19 interaktivních cvičení, která vám pomohou opravdu pochopit význam každé sekce vašeho profilu.

Praktická PDF

5 PDF s praktickými tipy a 20 ukázek profilů a vzorů pro inspiraci a správné pochopení informací v kurzu.

3 doplňující kapitoly

Tipy a triky navíc pro ty, kteří chtějí tvořit obsah, další jazykové verze profilu nebo vytunit firemní stránku.

5 bonusů

A na konci sladká odměna. Vzdělávejte se, testujte a získané body vyměňte za užitečné know-how.

Vyzkoušejte si, jak to vypadá v kurzu:

91 minut interaktivního obsahu,
který vás bude bavit

  • 1
    Agent, který pracuje za vás
    K čemu mít kvalitní profil na LinkedIn? Jak z něj udělat efektivní vizitku sloužící vašemu byznysu? V této kapitole vám poodkryju plný potenciál kvalitního profilu na LinkedIn a poté na příkladech z praxe ukážu, jak může vypadat profil, který funguje jako nástroj pro byznys.

● 12 minut ● 4 interaktivní cvičení ● 3 videa s lektorkou


  • 2
    Máte jen 5 vteřin
    Hlavička profilu je to první, co váš zákazník vidí. Profilová fotka, jméno, motto a banner mohou přitáhnout ty správné lidi na váš profil. Nebo je nechat chladnými. Ukážu vám, jak z hlavičky profilu vytěžit maximum a udělat opravdu skvělý první dojem.

● 20 minut ● 5 interaktivních cvičení ● 1 video s lektorkou
● 3 videa s návody ● 2 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Hlavička


  • 3
    Místo pro klíčové informace
    Sekce Informace je místem pro váš profesní příběh. Lidé tu mají na dosah informace, podle kterých se rozhodují, zda jste pro ně zajímaví, užiteční a důvěryhodní. Přesto ve většině profilů úplně chybí. V této části kurzu vám prozradím, jakým způsobem rychle a efektivně naplnit očekávání návštěvníka vašeho profilu, aby měl důvod se propojit.

● 8 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou 
● 1 video s návody ● 1 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Informace


  • 4
    Ukažte své pracovní úspěchy
    Patrně nejznámější sekcí v LinkedIn profilech jsou pracovní zkušenosti. Často se však uživatelé omezují na pouhou statistiku – chronologický výčet letopočtů a názvů pozic. Je nejvyšší čas využít plný potenciál této sekce. Ukážu vám, jak na to a přidám několik praktických tipů, jak tyto informace využít ve váš prospěch.

● 6 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou
● 1 video s návody ● 1 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Pracovní zkušenosti 


  • 5
    Aby byl váš profil kompletní…
    Rozmluvili jsme ty nejdůležitější sekce profilu, ale ještě schází dovednosti, vybrané, kurzy, certifikace... Zcela vyplněné profily LinkedIn algoritmy zvýhodňují a uživatelům poskytnou další detaily důležité pro rozhodování o spolupráci. Buďte precizní a neopomeňte žádnou sekci profilu.

● 25 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou
● 6 videí s návody ● 1 pdf s praktickými tipy


  • 6
    Něco navíc aneb volitelná témata
    Chystáte se na správu firemní stránky, plánujete na svém osobním profilu publikovat nebo potřebujete profil ve více jazykových verzích? Skvělé, i s tím vám pomohu. A navrch přidám i pár vychytávek, o kterých většina uživatelů LinkedIn vůbec neví.

● 20 minut ● 4 interaktivní cvičení ● 2 videa s lektorkou
● 2 videa s návody ● 5 ukázek Firemní stránky


  • 7
    Vyberte si „sladkou“ odměnu
    Náš kurz je plný otázek a každá správná odpověď vám načte bod. Ty však nejsou jenom na ozdobu! V závěru kurzu je můžete všechny vyměnit za užitečné taháky, checklisty a návody. Za plný počet bodů získáte všechny. Ale co by to bylo za odměnu bez překvapení navíc...

91 minut interaktivního obsahu, který vás bude bavit

1. Agent, který pracuje za vás

K čemu mít kvalitní profil na LinkedIn? Jak z něj udělat efektivní vizitku sloužící vašemu byznysu? V této kapitole vám poodkryju plný potenciál kvalitního profilu na LinkedIn a poté na příkladech z praxe ukážu, jak může vypadat profil, který funguje jako nástroj pro byznys.

● 12 minut ● 4 interaktivní cvičení ● 3 videa s lektorkou


2. Máte jen 5 vteřin

Hlavička profilu je to první, co váš zákazník vidí. Profilová fotka, jméno, motto a banner mohou přitáhnout ty správné lidi na váš profil. Nebo je nechat chladnými. Ukážu vám, jak z hlavičky profilu vytěžit maximum a udělat opravdu skvělý první dojem.

● 20 minut ● 5 interaktivních cvičení ● 1 video s lektorkou ● 3 videa s návody ● 2 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Hlavička


3. Místo pro klíčové informace

Sekce Informace je místem pro váš profesní příběh. Lidé tu mají na dosah informace, podle kterých se rozhodují, zda jste pro ně zajímaví, užiteční a důvěryhodní. Přesto ve většině profilů úplně chybí. V této části kurzu vám prozradím, jakým způsobem rychle a efektivně naplnit očekávání návštěvníka vašeho profilu, aby měl důvod se propojit.

● 8 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou ● 1 video s návody ● 1 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Informace


4. Ukažte své pracovní úspěchy

Patrně nejznámější sekcí v LinkedIn profilech jsou pracovní zkušenosti. Často se však uživatelé omezují na pouhou statistiku – chronologický výčet letopočtů a názvů pozic. Je nejvyšší čas využít plný potenciál této sekce. Ukážu vám, jak na to a přidám několik praktických tipů, jak tyto informace využít ve váš prospěch.

● 6 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou ● 1 video s návody ● 1 pdf s praktickými tipy ● 5 ukázek sekce Pracovní zkušenosti


5. Aby byl váš profil kompletní…

Rozmluvili jsme ty nejdůležitější sekce profilu, ale ještě schází dovednosti, vybrané, kurzy, certifikace... Zcela vyplněné profily LinkedIn algoritmy zvýhodňují a uživatelům poskytnou další detaily důležité pro rozhodování o spolupráci. Buďte precizní a neopomeňte žádnou sekci profilu.

● 25 minut ● 2 interaktivní cvičení ● 1 video s lektorkou ● 6 videí s návody ● 1 pdf s praktickými tipy


6. Něco navíc aneb volitelná témata

Chystáte se na správu firemní stránky, plánujete na svém osobním profilu publikovat nebo potřebujete profil ve více jazykových verzích? Skvělé, i s tím vám pomohu. A navrch přidám i pár vychytávek, o kterých většina uživatelů LinkedIn vůbec neví.

● 20 minut ● 4 interaktivní cvičení ● 2 videa s lektorkou ● 2 videa s návody ● 5 ukázek Firemní stránky


7. Vyberte si „sladkou“ odměnu

Náš kurz je plný otázek a každá správná odpověď vám načte bod. Ty však nejsou jenom na ozdobu! V závěru kurzu je můžete všechny vyměnit za užitečné taháky, checklisty a návody. Za plný počet bodů získáte všechny. Ale co by to bylo za odměnu bez překvapení navíc...

Potřebujete hromadnou licenci kurzu pro své kolegy ve firmě nebo v týmu?
Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz a domluvíme se.

Potřebujete hromadnou licenci kurzu pro své kolegy ve firmě nebo v týmu? Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz a domluvíme se.

Profil absolventa kurzu Dokonalý profil způsobí

Až 3× vyšší

návštěvnost profilu


Až na 80 % se zvýší

úspěšnost přijetí odeslaných žádostí


Až o 10 bodů

se zvýší váš Social Selling Index

Jen vyplnit kolonky ale nestačí

Většina profilů je jen nic neříkající a nepřesvědčivé CV. Možná i ten váš. A proto nefunguje.
LinkedIn profil je jako logická skládačka. Jakmile ji celou pochopíte a začnete přemýšlet v souvislostech, samo vás to povede k vytvoření profilu, který vaši cílovou skupinu přitáhne jako magnet.

CO

Vysvětlím vám, co která část profilu umí a co vám její správné vyplnění přinese. Rozebereme váš profil kousek po kousku. Postupně a detailně.

JAK

Ukáži vám, jak celá skládačka funguje. Jaké informace a jakým způsobem prezentovat, aby společně ladily jako kompaktní celek.

PROČ

A také vás naučím přemýšlet v souvislostech. Pochopíte návaznosti a účel každé části, abyste je sami mohli poskládat. Cíleně a jednoduše.

Naučím vás o profilu přemýšlet tak, aby plnil váš cíl.
Budete vidět, síť spojení poroste a s ní i byznysový potenciál nových zakázek.

Co říkají ti, kdo si profil podle principů z kurzu upravili

„Poté, co jsem správně vyplnila celý profil podle návodu od Jany, do týdne mi začala chodit spousta žádostí o spojení a můj profil se objevoval ve výsledcích vyhledávání. Návštěvnost profilu vyšplhala na tisíce. Lidé mě začali oslovovat sami od sebe. Několikrát jsem dostala pochvalu za pěkný profil, což mě velmi potěšilo. Nyní jsem poradce u nás ve firmě. Kolegové po mně chtějí návod, jak na ,skvělý‘ LinkedIn profil. Z kurzu od Jany teď čerpá téměř celá firma. Mám radost, že byl kurz tolik přínosný.“
Ing. Tereza Bohuslavová, DiS.asistentka a marketing Mostecká montážní a.s.
„Srozumitelný Linkedin profil je základ. To nám Jana vtloukala do hlavy hned od počátku. A když nám prozradila, co ten základ je, pochopila jsem, kolik toho mám nastavené špatně, skoro nepřátelsky k mé potenciální síti.
Díky tomuto pochopení jsem pak mohla sama sebe vystavit na stříbrný podnos tak, aby se to dobře četlo, srozumitelně předalo informace, zaujalo mou cílovku a pomohlo mi rozšiřovat relevantní síť. Při přepisování svého profilu jsem postupně naplňovala Janina doporučení a vytvořitla profil, který vystihuje mě jako MARKETéra a zároveň mě jako Markétu.
Bc. Markéta KyzlinkováMarketing Manager
Naprosto se mi změnila má prezentace na LinkedIn. Začala jsem využívat všechny funkce, které lidem daly vědět, kdo jsem, co dělám a v závěru, proč se chci s nimi propojit. Během půl roku jsem získala 1000 nových propojení z cílových skupin. Statistiky u příspěvků byly následně jen odměnou, hlavně v tom, kdo je konkrétně viděl. Můj profil se stal pro mnohé inspirací, dostala jsem několik pozitivních ohlasů a dokonce dorazily i nabídky práce. Jestli chcete mít také profil na jedničku, tak je tento kurz přesně to, co potřebujete.“
Ing. Veronika FroňkováMarketingová specialistka, Swagelok
„Po absolvování kurzu jsem zapracoval na svém profilu. Hodně jsem tam toho už měl, jenže ne úplně smysluplně. Díky kurzu jsem zjistil, co která pole v profilu znamenají, k čemu vlastně slouží a co mi jejich správné nastavení může přinést. Poté, co jsem to dle doporučení z kurzu udělal, můj profil začal být více navštěvovaný a také se mi lépe navazovala spojení. Žádosti ke spojení byly podstatně relevantnější, stejně jako návrhy od LI. Myslím, že i díky tomu se mi stalo jen párkrát, že mojí žádost o spojení někdo odmítl. Začínal jsem s cca 700 kontakty a dnes jich mám už přes 5 000.
Ing. et Ing. Jakub MyškaCEO Lean Industry s.r.o.
"Upravený profil na LI zapůsobil na lidi jako nový facelift. Díky kompletním informacím o tom, čemu se věnuji a co dělám, stoupla návštěvnost mého profilu i sledovanost příspěvků. Rozeslané žádosti o spojení lidé přijímali častěji než dřív. Upravený profil pomohl i mně samotné uvědomit si v širším kontextu svoji roli ve firmě a můj přínos pro byznys firmy."
Lubka StrakováMarketingová a obchodní manažerka Automator CEE
„Vždy jsem si myslel, že mám profil dobře doplněný a moje vizitka je tím dostatečná a efektivní. Nebylo tomu tak. Bylo to zcela nedostatečné.
Vše jsem zjistil na workshopu. Tolik možností, změn, vychytávek, triků a tipů, které jsem poznal, jsem si ani nedokázal představit. Pohybuji se už více jak 17 let ve světě obchodu a marketingu a stále jsem hledal jak efektivně fungovat v B2B segmentu. Nyní vím, jak vstoupit do této části světa businessu.“
Jan LánskýKonzultant marketingu a obchodu

Kurz pro vás vytvořila a provede vás

Jana Bártíková

Cílená sebeprezentace byla vždy moje silná stránka. Dávno před příchodem sociálních sítí jsem pochopila, jak důležité je komunikovat o sobě informace, které moji cílovou skupinu zajímají a ukazují můj přínos a užitečnost.

LinkedIn se profesionálně věnuji od roku 2013. Nejprve jsem pomáhala svým klientům získat lepší práci díky promyšleným profilům. Od roku 2015 pomáhám firmám a podnikatelům tvořit a realizovat LinkedIn strategie, ve kterých je excelentní profil nezbytným pilířem k dlouhodobému úspěchu.

Dá se říci, že jsem vytvořila přes 50 profilů svým klientům. Více než 500 profilů jsem okomentovala, zkonzultovala a dala na ně zpětnou vazbu. V tomto on-line kurzu získáte koncentrované know-how za 10 let mého hledání, zkoušení, testování a vyhodnocování. A samozřejmě také znalosti fungování LinkedIn, principů marketingu, prodeje a budování značky. Vytvořte si i vy dokonalý profil, který vám pomůže získávat nové zákazníky na LinkedIn.

Na LinkedIn je i vaše cílová skupina

Pokud potřebujete pravidelně získávat nové zákazníky a klienty B2B i B2C, jste na LinkedIn správně.
Přes 2,5 milionů česko-slovenských a 867 milionů profesionálů z celého světa je otevřeno novým kontaktům. K tomu přes 63 milionů profilů společností z různých oblastí podnikání a služeb.

0
marketingových specialistů
0
obchodníků
0
CEO
0
IT specialistů

Přestaňte být pro LinkedIn neviditelní

Profil je základní stavební kámen prezentace na LinkedIn. Správně vyplněný a nastavený profil umí oslovit a zaujmout vaši cílovou skupinu a dokonale prezentovat vaši osobu i značku.

Vytvořte si přesně takový profil s tímto on-line kurzem.

Potřebujete hromadnou licenci kurzu pro své kolegy ve firmě nebo v týmu?
Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz a domluvíme se.

Potřebujete hromadnou licenci kurzu pro své kolegy ve firmě nebo v týmu? Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz a domluvíme se.

Na co se ptáte a my odpovídáme

Jak se ke kurzu dostanu?

Po objednání kurzu a úhradě platby vám zašleme přihlašovací údaje do vašeho účtu Akademie LinkedIn pro byznys, kam budete mít přístup jen vy. Kurz vám bude přístupný od 15. 12. 2022.

Musím kurz studovat v předem určený čas?

Ne. Kurz si můžete procházet v čase, který vám vyhovuje. Můžete si ho projít naráz nebo po částech.

Co když budu muset studium kurzu přerušit?

Nic se neděje. Váš postup kurzem se ukládá do vašeho účtu. Až se do kurzu znovu přihlásíte budete pokračovat prostě tam, kde jste skončili.

Na jak dlouho získám přístup do kurzu?

Přístup do kurzu budete mít 3 měsíce od momentu, kdy od nás obdržíte přihlašovací údaje.

Kolikrát mohu kurz opakovat?

Kurz si můžete procházet opakovaně, kolikrát potřebujete. K některým jeho částem, jako jsou Video návody, Praktické tipy nebo Ukázky profilů, budete mít extra přístup z kterékoliv obrazovky kurzu.

Mohu koupit hromadnou licenci například kolegům ve firmě?

Ano. Napište nám na josef.bartik@linkedakademie.cz a domluvíme se podmínkách a realizaci

Mohu kurz studovat i na mobilu?

Ano, i to je možné, ale moc to nedoporučujeme. Cvičení v kurzu jsou interaktivní, a u některých můžete být zbytečně limitováni rozměry svého mobilního zařízení, abyste např. viděli celou nabídku odpovědí a možností nebo mohli lépe porovnávat ukázky.

Je možné studovat kurz i off-line?

Ne, to možné není. Kurz je umístěn na on-line platformě, na kterou se bez připojení k internetu nedostanete.

Mohu si kurz stáhnout do PC?

Ne, celý kurz si stáhnout nelze. Ale některé jeho části, jako jsou Praktické tipy nebo Ukázky profilů, si můžete stáhnout ve formátu PDF.

Potřebuji mít při studiu zapnutý zvuk?

Obejdete se i bez zapnutého zvuku. Ale je lepší, pokud si zvuk pustíte. Více si tak odnesete z videí, uslyšíte i různá zvuková upozornění a při procházení jednotlivých částí kurzu vám nic neunikne.

V čem se liší tento kurz od video návodů, které jsou na internetu zdarma?

Nejde jen o návody. V kurzu se naučíte přemýšlet o svém byznysu, svých potenciálních zákaznících a své sebeprezentaci (nejen) na LinkedIn marketingově a obchodně.