Jana Bártíková
Lektor a konzultant LinkedIn pro byznys, zakladatelka Linked Akademie

Těším se na naše on-line setkání na webináři: 

Jak získávat ZÁKAZNÍKY na LinkedIn

Co vás zajímá? Jaké konkrétní informace si chcete z webináře odnést? Na co se chcete zeptat?

SVOJE OTÁZKY MI NAPIŠTE UŽ DNES SEM:

  1. Jana napsal:

    Dobrý den, jaké tipy příspěvků dávat? Články, případové studie, pozvánky, něco jako inforgrafiky? Jak často, a mohou být stejné, jako příspěvky na FB?

  2. Filip napsal:

    Dobrý den. Jak správně oslovit zákazníky (případně i firmy) na psychologické poradenství a koučink? Kam cílit?

  3. Marek napsal:

    Dobrý deň,
    ako často uverejňovať príspevky na linkedin?
    Aké príspevky uverejňovať.

  4. Dotaz k expertovi napsal:

    Vážená Jano,

    zatím nemám žádné zkušenosti s Linkedin, proto se ptám, zda je pro mě vhodný jako pro dětskou terapeutku a odbornici na výchovu dětí. Do budoucna mám v plánu nabízet i online produkty.

    Děkuji za odpověď.
    Zdeňka Ráčková

  5. Janiczka napsal:

    Zdravím Vás Jano, zajímalo by mne, kde čerpat inspiraci na relevantní obsah a jak často a kdy své příspěvky postovat? Jaké další aktivity vyvíjet na podporu osobního brandu? Sleduji svůj Social Selling Index a potřebovala bych některé hodnoty ještě vylepšit 🙂 Děkuji za tipy!

  6. Li - profily zamestnancu napsal:

    Dobrý den Jano, v naší firmě se snažíme Linkedin trochu rozjet. Nás byznys je v B2B segmentu. Došla jsem k názoru,že pokud chceme pracovat s LI,tak musíme využít naše obchodní zástupce. Zde se ale potykam s jinym názorem vedení. Bojí se,kdyz vylepšíme profily našim obchodním zástupcům a ještě jiným členům našeho týmu,kteří jsou v kontaktu se zákazníky,tak o ne přijdou. Vznikne vetsi šance,že je nekdo přetáhne. Jak s tímto bojovat?

  7. Dobrý den Jano, s LI nemám vůbec žádné zkušenosti a rád bych se zeptal jaká témate je možné na LI prezentovat, tím myslím, zda to musí být jen „byznysová“ témata nebo třeba i témata z oblasti turistiky. Abych byl konrétní. Mám webové stránky o cestování po USA a dělám konzultace pro ty, kteří by rádi na dovolenou do USA bez cestovky, ale nemají čas nebo chuť zjišťovat vše potřebné. Je možné i s tímto tématem jít na LI? Děkuji Standa

  8. Petra napsal:

    Dobrý deň, Janko.

    Som študentkou vo Viedni a zároveň pracujem v reklamnej agentúre, v ktorej vytvárame a ponúkame rôzne on-line reklamné produkty. Do konca minulého roka som pracovala na technickom úseku reklám a od nového roka pracujem ako obchodník. Zamestnávateľom mám nastavený predajný cieľ na rok 2020 a preto uvažujem nad Vaším online kurzom.

    Je možné sa na LinkedIn zviditeľniť aj pre ponuku online reklamy (ako produktu) a získavať tak nových zákazníkov k dosiahnutiu cieľa? Základný profil mám vytvorený.

    Predom Vám ďakujem za odpoveď, ak sa mi vyjadríte vo webinári určenom iným cieľovým skupinám. Som prihlásená a budem netrpezlivo čakať 🤔😊🤗

Komentáře nejsou povoleny.

Jana Bártíková

Lektoka a konzultantka LinkedIn pro byznys, autorka a lektorka Linked Akademie
Na LinkedIn jsem od roku 2007. Dokud jsem byla zaměstnanec, získala jsem díky této síti velmi zajímavé pracovní nabídky. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90% mých prodejů a objednávek a zakázek. Od roku 2015 učím své klienty, jednotlivce i firmy, jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 1.000 účastníků.