Vyberte si téma a podívejte se na VIDEA
ROZHOVORY
ROZHOVOR: Co nám přinesl LinkedIn do byznysu?
Lubka Straková se pustila do LinkedIn naplno asi před rokem. Stala se ambasadorkou firmy Automator, kde je manažerkou marketingu.
Co, díky Lubce, přinesl LinkedIn do byznysu firmy Automator? Co byly klíčové kroky a jaké přinesly výsledky?
Hodně pracuju, až moc.
Ale chci to změnit!
V pořadu Oldschooler's mě vyzpovídal Tomáš Nezmeškal. A já toho na sebe prozradila opravdu hodně.
Třeba o mém dětství a dospívání na vesnici. Jak jsem to tam nejprve milovala a pak nesnášela, díky dřině na baráku, ve kterém jsem nechtěla bydlet. Nebo o tom, jak jsme se dostala na vysněnou vysokou školu a proč jsem ji tak brzy opustila. Je tam hodně o mé kariéře, vyhoření, podnikání. O mých úspěších i pádech a ztrátách.
Proč využívat LinkedIn pro byznys?
Jaký je jeho skutečný význam a potenciál? Koho můžeme díky této síti oslovit a jak cíleně komunikovat pro uzavření obchodu? Co doporučuji a proč?
VIDEA o LinkedIn
LinkedIn generuje celosvětově 80 % B2B leadů
Přesto ho naplno využívá jen 1 % členů sítě pro byznys u nás. Proč byste se měli do využívání LinkedIn pro byznys pustit a co vám to přinese?
LinkedIn pro konzultanty, kouče, lektory a volnonožce
Jste si jisti, že používáte ty správné cesty ke svým zákazníkům? Jsou efektivní? Vrací se vám to, co investujete? Co když existuje jiná cesta?
Kde jsou noví klienti pro finanční poradce a realitní makléře?
Z databází studených kontaktů je nezískáte. Moc vám nepomůže ani Facebook nebo Instagram. LinkedIn je zdroj, kde se dostanete ke správným lidem, kde je můžete cíleně oslovit, komunikovat s nimi, získávat si jejich důvěru a dostat se na více schůzek.
Jak efektivně využít LinkedIn
pro on-line podnikatele?
Jaký má byznysový potenciál, jak se cíleně propojit s novými kontakty, jak s nimi komunikovat a proměnit je ve své zákazníky? Co konkrétně můžete udělat pro to, aby i vám LinkedIn generoval nové zákazníky a klienty? To vše a ještě více se dozvíte na webináři.
Rezervujte si své místo!