Několik čísel o byznysu na LinkedIn

Fakt, že LinkedIn má v ČR obrovský (a zatím nevyužívaný) potenciál pro byznys, si můžeme ilustrovat celosvětovými statistikami.

  • LinkedIn má více než 500 milionů členů na celém světě (v ČR více než 1,5 milionů a 500 tisíc v SR)
  • 100 milionů členů pracuje na seniorských klíčových a rozhodovacích pozicích
  • Jde o nejpoužívanější sociální síť mezi Fortune 500 společnostmi
  • Více než 45% čtenářů článků na LinkedIn pracuje na vyšších pozicích (manažeři, ředitelé, CEO’s…)
  • Pro 94% marketérů je LinkedIn hlavním nástrojem distribuce obsahu (Twitter pro 89%, Facebook a YouTube pro 77%)
  • LinkedIn generuje více než 50% návštěv B2B webů a blogů ze všech sociálních sítí
  • Návštěvníci webů z LinkedIn konvertují skoro 3x více, než z Twitteru nebo Facebooku
  • 91% marketingových manažerů uvádí LinkedIn jako hlavní zdroj kvalitního obsahu
  • 92% B2B marketérů zahrnuje LinkedIn do svého marketingového mixu
  • LinkedIn generuje celosvětově 80% B2B leadů (Facebook 7%, Twitter 13%)
  • LinkedIn je 277x efektivnější v generování leadů, než Facebook nebo Twitter
  • 79% B2B obchodníků vnímá LinkedIn jako skvělý zdroj leadů
  • A 59% obchodníků zároveň potvrzuje, že jim LinkedIn skutečně generuje leady
  • 38% obchodníků uvádí, že jim LinkedIn generuje zisk – to je 3x více než Twitter, 4x více než Faacebook a dokonce 19x více než Instagram
  • 65% B2B  firem získalo zákazníka z LinkedIn

U nás právě zažíváme LinkedIn boom.

Počet členů sítě se v ČR od roku 2016 zdvojnásobil. Zájem o LinkedIn jako nástroj obchodu a marketingu  u nás roste.

Přesto stále jen velmi malé procento uživatelů dělá na LinkedIn ty správné aktivity, které vedou k získávání zákazníků. Například příspěvky, které jsou jedním z hlavních nástrojů budování značky, publikuje v průměru jen 1 – 2% uživatelů.

A v tom se skrývá skvělá příležitost: Pokud začnete používat LinkedIn pro byznys TEĎ, nebudete mít na této síti prakticky žádnou konkurenci…

Má to však jednu podmínku. Musíte používat LinkedIn správně. Je to úplně jiná síť, než Facebook, Instagram nebo Twitter. Na LinkedIn jsou funkce, nástroje a možnosti, které na jiných sítích nenajdete. Pokud chcete, aby vám LinkedIn generoval byznys, musíte ho používat jinak, než ostatní sítě.

Jak na to? To vás ráda naučím ve svém kurzu Akademie LinkedIn pro byznys. Předám vám zde své letité zkušenosti s používáním sítě LinkedIn pro byznys. LinkedIn mi generuje 90% všech mých prodejů, z toho 80% poptávek přichází z LinkedIn za mnou. Přihlášky uzavírám už brzy. Více o kurzu se dozvíte zde >>>

Jana Bártíková

Líbí se vám článek? Sdílejte ho na LinkedIn:


ZDROJE:
Josh Gallant, 48 Eye-Opening LinkedIn Statistics For B2B Marketers In 2019: https://foundationinc.co/lab/b2b-marketing-linkedin-stats/

Maddy Osman, Mind-Blowing LinkedIn Statistics and Facts (2019): https://kinsta.com/blog/linkedin-statistics/

LinkedIn Sales Navigator

Přečtěte si také: 4 unikátní kvality sítě LinkedIn pro byznys >>>

Jana Bártíková
Jsem autorka Linked Akademie, jediného uceleného kurzu, jak používat LinkedIn pro byznys, u nás. Na LinkedIn jsem od roku 2007. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn je hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90% mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90% poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 učím své klienty, jednotlivce i firmy, jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo několik tisíc účastníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..