Budujte si značku na LinkedIn.
Vyplatí se to.

LinkedIn je skvělým prostorem pro budování vaší značky. Osobní i firemní. Pro mnoho byznysů tím nejlepším. Anebo alespoň druhým nejlepším, hned po osobní zkušenosti… Hned vám řeknu proč:

1. Nahradí vám web

Vytvoření a editace webu, pak reklama, která vám na něj přivede nové zákazníky… To jsou náklady, které na LinkedIn vůbec nepotřebujete. Váš profil – stránku si vytvoříte sami raz dva (jakákoliv aktualizace je bezplatná). Snadno zde získáte reference přímo od svých zákazníků. A přivádět své potenciální zákazníky reklamou nepotřebujete. Oni tady totiž už jsou… Stačí se s nimi jen propojit a pravidelně s nimi komunikovat pomocí kvalitního obsahu.

LinkedIn vám dává prostor, na vašem osobním profilu, vaší firemní stránce (či stránce produktu, služby, projektu…), ve vašich příspěvcích, článcích, komentářích, diskusích… prezentovat, v čem jste profesionál, budovat si svoji značku a přitahovat nové a nové kontakty – vaše budoucí zákazníky.

A pokud už web máte? Pak se LinkedIn může stát klíčovým zdrojem jeho návštěvnosti a další cestou, jak můžete komunikovat se svými potenciálními i stávajícími zákazníky a udržovat nebo budovat s nimi vztah.

Věděli jste, že na LinkedIn můžete i blogovat? Každý, kdo má na LinkedIn osobní profil, zde může publikovat články a budovat si touto cestou svou osobní značku.

2. Umožní vám komunikovat s tisíci lidí naráz

Dostat návštěvnost svého webu na tisíce návštěvníků denně, vybudovat si tisícihlavou databázi emailových kontaktů, to trvá roky (něco o tom vím…). Ještě mnohem obtížnější, ne-li nemožné, je být v neustálém kontaktu s tísícovkami lidí v off-line světě. A to ani nemluvím o tom, že aby se z kontaktů stali zákazníci, nestačí jen být v kontaktu. Je třeba s nimi udržovat a prohlubovat vztah, získávat si důvěru…

LinkedIn vám právě tohle umožňuje. Můžete být v každodenním kontaktu s tisícovkami lidí naráz. A díky pravidelné komunikaci s nimi prostřednictvím hodnotného obsahu můžete s nimi budovat vztah a získávat si důvěru. Posilovat svou značku vůči nim a časem je přeměnit ve své zákazníky.

Věděli jste, že vaše publikum na LinkedIn netvoří jen vaše spojení? Váš obsah se může dostat mnohem dál, k lidem, se kterými nejste v žádném přímém kontaktu. Více o tom píšu v tomto článku >>>

Páteční on-line káva s LinkedIn

3. Usnadní vám budování vztahů a získávání důvěry

Na čem stojí budování vztahů a získávání důvěry? Na jednoduché rovnici ZNÁT > LÍBIT SE > VĚŘIT. A přesně tohle můžete na LinkedIn multiplikovat.

Lidé POZNAJÍ, v čem jste profesionál, díky vašemu kvalitnímu LinkedIn profilu. To, co se o vás dozvědí, se jim může LÍBIT, pokud uvidí, že jim můžete být nějak prospěšní. LÍBIT se jim může také obsah, který od vás dostanou, vaše rady, tipy, informace… Díky tomuto obsahu posílíte svou osobní značku a lidé UVĚŘÍ, že jste skutečně profík, že rozumíte tomu, co děláte, že to, co o sobě píšete ve svém profilu, je fakt. A odtud už je jen krůček k tomu, aby využili vašich služeb, koupili si váš produkt, přizvali vás do výběrka nebo na konferenci.

Víte, že, pokud si vybudujete dostatečně velkou a kvalitní síť kontaktů a získáte si, prostřednictvím své osobní značky, důvěru jako profesionál, začnou vás vaši zákazníci oslovovat sami? A je jedno, zda pracujete sami na sebe nebo pod značkou silné firmy. Lidé důvěřují lidem…

4. Přivádí vám stále nové klienty a zakázky

A takto vám, prostřednictvím vašeho profilu, sítě kontaktů a budování vaší značky LinkedIn přivádí, a dlouho bude přivádět, stále nové klienty a zakázky… Využíváte toho?

Jana Bártíková

Líbil se vám tento článek? Sdílejte ho na LinkedIn:

Jana Bártíková
Obchodu se věnuji celý život. Už v roce 1991 jsem nastoupila na svou první manažerskou pozici. Od té doby jsem pro různé firmy a značky pracovala na zvyšování obratu a podílu na trhu. Ať to bylo v roli provozní ředitelky řetězce Rossmann, na pozici ředitelky českého zastoupení estonské módní značky či Sales Managerky značky Dior pro český a slovenský trh. Jako lektorka jsem vytvořila a realizovala vzdělávací program pro celý obchodní tým Kofoly, který vedl k restartu obchodní strategie a získání 2. pozice na trhu. Od roku 2013 podnikám a LinkedIn se stal hlavním zdrojem mých zákazníků. Generuje mi 90 % mých prodejů, objednávek a zakázek. Z toho 90 % poptávek přichází z LinkedIn za mnou... Už od roku 2015 učím firmy a podnikatele jak získávat nové zákazníky a klienty díky LinkedIn. Mými kurzy o LinkedIn už prošlo více než 3 000 účastníků.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..